Centrum dystrybucyjne Pepco zostanie rozbudowane o 30 tys. mkw.
Liczący obecnie 20 tys. mkw. obiekt dystrybucyjny Pepco w Rawie Mazowieckiej powiększy się do 50 tys. mkw. i będzie służyć jako centrum dystrybucyjne Pepco w regionie Europy Środkowej.
Współpraca Prologis z Pepco rozpoczęła się w grudniu 2010 roku od otwarcia pierwszego centrum dystrybucyjnego firmy w Europie Środkowej w Prologis Park Rawa w Rawie Mazowieckiej. Od tamtej pory działalność Pepco dynamicznie się rozwija i obecnie obejmuje ponad 800 punktów sprzedaży na terenie Polski, Czech, Rumunii, Węgier i Słowacji.
- Ze względu na rozbudowę naszej sieci detalicznej i chęć utrzymania usług na najwyższym poziomie musimy wzmocnić łańcuch dostaw – powiedział Matthew Lythgoe, członek zarządu Pepco Poland. - Idealna lokalizacja parku w połączeniu z dodatkową powierzchnią dystrybucyjną pomoże nam w realizacji planów rozwoju naszej firmy w Europie.
Przeczytaj także:
Współpraca z Prologis obejmuje trzy etapy: wykonanie zindywidualizowanego projektu, nadzór nad pracami projektowymi oraz przetarg obejmujący budowę i przekazanie budynku do użytkowania.
Obiekt Pepco w Rawie Mazowieckiej znajduje się w odległości 50 kilometrów od Łodzi i 70 kilometrów od Warszawy, na skrzyżowaniu drogi krajowej DK8/E67, łączącej Czechy, Polskę i Litwę, oraz drogi krajowej DK72 z Rawy Mazowieckiej do Łodzi.
Przeczytaj także:
Prologis jest największym właścicielem i zarządcą obiektów dystrybucyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej z portfolio ponad 4,4 mln mkw. (stan na 30 września 2015 r.).


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pn 21:41 Nożownik z galerii w Stalowej Woli usłyszał 18 zarzutów
- Pn 17:44 W Malborku obok Lidla powstanie park handlowy
- Pn 17:39 Resort rolnictwa przygotuje program rozwoju rynków hurtowych
- Pn 15:22 W czasie ferii Polacy więcej i częściej płacili kartami Visa za granicą
- Pn 15:06 Specjaliści ds. handlu i sprzedaży najbardziej poszukiwanymi pracownikami
- Pn 15:00 Piotr i Paweł zamyka placówkę w Krakowie. Sieć liczy 139 sklepów
- Pn 14:59 W ramach programu Dostępność+ sklepy będą budowały podjazdy dla wózków
- Pn 14:56 BIG: Niski poziom czytelnictwa odbija się na kondycji wydawców i księgarzy
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
Starbucks: Przyjdź po kawę ze swoim kubkiem
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
-
Biedronka w Świeciu była otwarta nielegalnie w niehandlową niedzielę
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 Media Expert wchodzi do Rybnika
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł