CH Mrówka poszerza ofertę dla dzieci

Autor: pr 3 listopada 2016 09:32

CH Mrówka cały czas powiększa swoje portfolio. Do grona najemców dołączyła właśnie marka Mayoral, która specjalizuje się w sprzedaży ubranek i akcesoriów dla dzieci.

– Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zadbać o ofertę dla dzieci i komfort rodziców – mówi Wojciech Drozd, prezes RetPro .– Ale to jeszcze nie koniec zmian w CH Mrówka. Niebawem dołączą do nas kolejni najemcy - dodaje Wojciech Drozd.

Łączna powierzchnia Centrum Handlowego Mrówka to 18.000 mkw i ponad 700 miejsc parkingowych. 

Właścicielem Mrówki jest firma ROLBUD. Komercjalizacją i zarządzaniem zajmuje się firma RETPRO.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,41

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11001

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane