PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

CH Ogrody poszerza ofertę modową i gastronomiczną

Autor: pr 9 lutego 2015 19:25

Sześciu nowych najemców podpisało umowy w rozbudowywanym Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu. Nowe lokale zajmą łącznie ponad 800 mkw. powierzchni.

Największą powierzchnię zajmie polska marka Big Star. Butik zajmie niemal 220 mkw. i zlokalizowany będzie na pierwszym piętrze.

W ofercie Centrum znajdzie się także inna, polska, rozwijająca się marka - Medicine, która ulokuje się na pierwszym piętrze, zajmując 150 mkw. Debiut w Elblągu będzie miała również marka Lancerto, oferująca odzież męską oraz dodatki. Marka zdecydowała się na 100 mkw. zlokalizowanych na pierwszym piętrze. Odzieżowe portfolio centrum wzbogacą również marki Vistula/Wólczanka i Pretty Girl, które zajmą odpowiednio 147 i 105 mkw. na pierwszym piętrze i parterze.

Do nowych najemców zdecydowała się również dołączyć marka Carte d'Or, urozmaicając ofertę gastronomiczną o swoją ponad 100 metrową lodziarnio-kawiarnię, którą będzie można znaleźć na pierwszym piętrze.

Obecnie w zmodernizowanej części Galerii dla klientów jest już otwartych 29 sklepów. Nieprzerwanie działa hipermarket Carrefour. Po zakończeniu prac budowlanych na dwóch poziomach handlowych znajdzie się łącznie 130 sklepów i punktów usługowych. 

Inwestorem projektu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest CBRE Global Investors Poland, a za rozbudowę obiektu odpowiada firma Acteeum Central Europe. Generalnym Wykonawcą jest PORR (Polska) SA. Oficjalne otwarcie kompleksu po rozbudowie planowane jest na wiosnę 2015 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane