Chata Polska chce urosnąć do trzystu sklepów w trzy lata

Autor: portalspozywczy.pl/dlahandlu.pl 16 maja 2014 18:19

Chata Polska chce urosnąć do trzystu sklepów w trzy lata

Władze Grupy Mar-Ol ogłosiły nową 10-letnią strategię rozwoju dla sieci Chata Polska. Sieć chce być znana z szerokiego wyboru produktów polskich, w tym lokalnych, a taki asortyment ma być filarem sieci.

W sklepach Chaty Polskiej produkty lokalne i regionalne będą oznaczone godłem gospodyni. Ekspozycja w sklepach ma podkreślić ich autentyczność i naturalność.  Produkty lokalne mają wyróżnić Chatę Polską na tle sieciowej konkurencji. - Chcemy wykorzystać fakt, że to, co lokalne jest postrzegane jako lepsze, zdrowsze i bardziej naturalne. Konsumenci znudzeni jednakową ofertą masowych marek zwracają się w stronę lokalnych produktów - wyjaśnia Joanna Bytner.

- Obecnie udział produktów regionalnych w sklepach Chaty Polskiej to ok. 10 proc. - Chcielibyśmy podwoić te udziały - zapowiada w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Sylwester Maćkowiak. Ważnym asortymentem będzie marka własna: Spiżarnia Chaty Polskiej, która wzmocni strategię pozycjonowania sieci. - Znajdą się w niej produkty pochodzące od lokalnych wytwórców, które podkreślają tradycję regionów - wyjaśnia Joanna Bytner.

Nowy plan dla sieci powstawał w ciągu ostatnich kilku miesięcy we współpracy z firmą doradczą, a także szerokimi konsultacjami z franczyzobiorcami i dostawcami. 

Sieć Chata Polska liczy obecnie ok. 190 sklepów, ale w perspektywie kolejnych lat ma urosnąć do ok. 300. - Chcemy otwierać ok. 40 sklepów rocznie. W perspektywie trzech następnych lat chcemy mieć ok. 300 sklepów - podsumowuje Sylwester Maćkowiak. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,79

  • Śr

    4,19

  • Min

    3,34

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8704

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 557866

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.