Chias Brothers: Rynek superfoods będzie kontynuował swój dynamiczny rozwój

www.portalspozywczy.pl 5 kwietnia 2017 09:57

„Potrzeba matką wynalazków” – to jedno z najczęściej używanych przysłów w odpowiedzi na pytanie o genezę powstania innowacyjnej firmy. Jednak w przypadku Chias Brothers Europe znaczenie matki jest co najmniej dwuwymiarowe… Bo to właśnie rodzicielka założyciela firmy zainspirowała go do tego, by zapakować nasiona chia w butelkę i na tym zarabiać.

- Moja mama, która jest konsulem Gwatemali, już wiele lat temu spożywała nasiona chia zalane wodą, na śniadanie lub w ramach przekąsek. Fascynowało mnie to wizualnie, bo wyglądało po prostu dziwnie. Po latach, kiedy sam poszukiwałem alternatywy dla standardowych posiłków, przypomniałem sobie o nich i po dużym researchu rynku zająłem się tematem zawodowo i to wraz z moim wspólnikiem i partnerem, który dzisiaj zarządza zaopatrzeniem i produkcją w naszej firmie. Znaleźliśmy również inwestora – wspomina Maciej Mikołajczak, CEO Chias Brothers Europe.

- Cały czas poszerzamy portfolio, w tym roku wprowadziliśmy Chias Shake z tzw. superfoodami, nie tylko z nasionami chia ale również z kurkumą, która jest obecnie bardzo pożądana przez konsumentów. Planujemy kontynuować produkcję napojów z różnymi funkcjonalnościami, a w czwartym kwartale tego roku zamierzamy wejść w nowy, poza napojowy, format asortymentowy – zapewnia Maciej Mikołajczak.

Mimo sugestywnej nazwy Chias Brothers Europe planują rozwijać ofertę zarówno z nasionami chia jak również z innymi superskładnikami. Pod koniec kwietnia pojawią się na rynku dwa nowe produkty z dwoma nowymi funkcjami, jeden o naturalnym działaniu energetycznym z guaraną, drugi wyciszającym i uspokajającym z naparami z ziół. Chias Brothers zamierza trzymać się zdrowych, naturalnych składników, bez barwników czy konserwantów.

- Jestem głęboko przekonany, że rynek superfoods będzie kontynuował swój dynamiczny rozwój. Ludzie chcą i zawsze będą chcieli żyć w zdrowiu i szczęściu, bo taka jest nasza natura. Superfoods tutaj wygrywają bo są naturalne, dostarczają organizmowi wiele mikro i makroelementów. Po drugie konsumenci szukają dzisiaj prostych i wygodnych rozwiązań – zapewnia Maciej Mikołajczak.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,94

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane