Chias Brothers: Superfoods są atrakcyjne dla konsumentów

www.portalspozywczy.pl 13 listopada 2017 09:22

- Są dwa kluczowe drivery dla kategorii superfoods - mówił podczas X FRSiH podczas sesji "Rynek wobec trendów kulinarnych i prozdrowotnych: od żywności zdrowej, funkcjonalnej, do superfoods" Maciej Mikołajczak, prezes, Chias Brothers Europe.

– Pierwszy to jest to, że większość ludzi ma silny instynkt przetrwania a większość ludzi łączy długie i zdrowe życie właśnie ze zdrowym odżywianiem. Drugi czynnik – to fakt, że ludzie dążą do efektywności. A produkty superfoods są napakowane pozytywnymi składnikami, przez co są bardzo efektywne – dodał Maciej Mikołajczak.

Jego zdaniem konsumenci w Polsce są chłonni nowości. Superfoods przez to, że są trochę egzotyczne, są dla nich atrakcyjne.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane