CIN&CIN sprzymierzeńcem kobiet w nowej kampanii marki

Autor: pr 30 listopada 2017 11:20

CIN&CIN sprzymierzeńcem kobiet w nowej kampanii marki fot. materiały prasowe

Startuje nowa kampania CIN&CIN. Kultowa marka alkoholi uwielbiana przez Polki powraca do korzeni - do wizerunku opartego na emocjach i bliskiej relacji z kobietami. W spotach sponsoringowych TV, działaniach online i PR porusza temat: kobiecej siły, wolności i przyjemność.

CIN&CIN jest jedną z najbardziej znanych marek winiarskich w Polsce - wiceliderem rynku win musujących i wermutów. Rozpoznawalność i zaufanie konsumentów skłoniło markę CIN&CIN do rozszerzenia swojej oferty także o wina spokojne i wejścia w segment, który rozwija się najszybciej. Do sprzedaży wprowadziła trzy nowe warianty Bianco, Rose i Rosso w zniewalająco słodkim smaku wybranym przez konsumentki. Włoskie pochodzenie nowości umieszcza markę w dynamicznym trendzie sprzedaży win ze słonecznej Italii. Są lekkie i przyjemne, bardzo kobiece. Bo CIN&CIN to marka, która powstała z myślą o kobietach i do kobiet kieruje swoją nową, ogólnopolską kampanię pod hasłem „CIN&CIN Lubię TAK”. 

Kobieta CIN&CIN jest uosobieniem trzech wartości: #KOBIECA SIŁA, #WOLNOŚĆ, #PRZYJEMNOŚĆ. Dla niej wolność wyboru jest oczywista. Ona żyje na własnych zasadach. Zrywa ze stereotypową rolą i inspiruje innych. Zmienia bieg historii.

CIN&CIN inspiruje kobiety do poszukiwań swoich sposobów na czerpanie z życia pełnymi garściami i sięganie po to, czego chcą. Tę życiową siłę uosabiają wyjątkowe kobiece osobowości, które przyjęły zaproszenie do kampanii online marki CIN&CIN. To Klaudia Antos #SIŁA – tancerka, instruktorka i choregrafka, Monika Mariotti #WOLNOŚĆ – aktorka i podróżniczka uwielbiająca samotne wyprawy oraz Nina Kozieradzka #PRZYJEMNOŚĆ - DJ-ka Neen, okrzyknięta nową królową polskich parkietów. To prawdziwe KOBIETY CIN&CIN - żyją tak jak lubią! Teraz chcą motywować do działania, zarażać pasją i odwagą. Razem z CIN&CIN będą poszukiwały w Polkach #SIŁY, #PRZYJEMNOŚCI i #WOLNOŚCI. Zwyciężczynie aktywacji dla konsumentek wezmą udział w niecodziennej sesji zdjęciowej i otrzymają koszulki z limitowanej kolekcji od Dash My Buttons.

Przebojowość i kobiecy „patent” na wyjście z każdej sytuacji pokaże bohaterka premierowego spotu sponsoringowego, który od 11 grudnia będzie można zobaczyć w kanałach grupy TVN i Premium TV. Jego twórcą jest Marcin Ziębiński.
Kampanii sponsoringowej w TV towarzyszyć będą angażujące, niecodzienne działania w mediach i największych portalach internetowych, aktywacja konsumencka oraz specjalne ekspozycje łączące wszystkie kategorie i atrakcyjne materiały POS.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane