Citronex wprowadza nową markę bananów

Autor: pr 2 października 2017 09:37

Citronex wprowadza nową markę bananów fot. materiały prasowe

Grupa Citronex, wiodący polski importer i dystrybutor bananów, wprowadza na rynek nową markę dla tych owoców. Premiera marki „Yellow” zostanie wsparta szeroką kampanią reklamową. Rozpocznie się ona 2 października i będzie realizowana z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoor i kanału internetowego.

Citronex od lat buduje swoją pozycję na polskim rynku owoców i warzyw, realizując równolegle sprzedaż na inne rynki. W związku z jednorodną jakością oferowanych na rynku bananów, Zarząd firmy podjął decyzję o stworzeniu silnej marki pozwalającej klientom na łatwe identyfikowanie wybieranych w sklepach bananów z obietnicą jakościową Citronexu. Stworzona marka odwołuje się do najbardziej oczywistej cechy bananów, jaką jest ich żółty kolor. Stąd nazwa „Yellow”. Obok samej nazwy powstał cały system identyfikacji marki, a filarem kampanii komunikacyjnych będzie postać „bohatera marki” – żółta małpka nawiązująca charakterem i sposobem bycia do współczesnych nastolatków.

Rafał Zarzecki, wiceprezes Grupy Citronex komentuje: - Zdajemy sobie sprawę, że dzisiaj większość konsumentów wybiera banany kierując się ceną lub dostępnością w miejscu ich codziennych zakupów. Równolegle jednak rosną oczekiwania dotyczące jakości. Jestem przekonany, że połączenie naszej jakości z wyrazistą i silnie komunikowaną marką to dobra inwestycja i początek budowania relacji z klientami na zupełnie nowym poziomie.

Całość komunikacji wokół nowej marki nawiązuje do pozytywnej funkcji bananów, jako zdrowej i wygodnej, a zarazem smacznej przekąski, która zmienia życie na lepsze i poprawia humor. Pierwsza kampania, która będzie się toczyła przez cały październik, realizowana jest pod hasłem „Jeloł to”. Stanowi ono zabawne spolszczenie promowanej marki i zachęca do chwili beztroski, którą można wywołać po prostu zjadając banana. Marka „Yellow” pojawi się w czasie kampanii w spotach telewizyjnych i na bilbordach w całej Polsce. Przed rozpoczęciem kampanii produkty pod marką „Yellow” trafiły do wielu sklepów w Polsce, a bieżąca komunikacja wspierająca rozpoczęła się w internecie, w tym poprzez Instagram i Facebook. Tam również będzie dalej trwała kampania reklamowa po zakończeniu emisji spotów i ekspozycji bilbordów. Za stronę kreatywną odpowiada warszawska agencja Xcommunica. Budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,24

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10742

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane