Citronex wprowadza nową markę bananów

Autor: pr 2 października 2017 09:37

Citronex wprowadza nową markę bananów fot. materiały prasowe

Grupa Citronex, wiodący polski importer i dystrybutor bananów, wprowadza na rynek nową markę dla tych owoców. Premiera marki „Yellow” zostanie wsparta szeroką kampanią reklamową. Rozpocznie się ona 2 października i będzie realizowana z wykorzystaniem telewizji, nośników outdoor i kanału internetowego.

Citronex od lat buduje swoją pozycję na polskim rynku owoców i warzyw, realizując równolegle sprzedaż na inne rynki. W związku z jednorodną jakością oferowanych na rynku bananów, Zarząd firmy podjął decyzję o stworzeniu silnej marki pozwalającej klientom na łatwe identyfikowanie wybieranych w sklepach bananów z obietnicą jakościową Citronexu. Stworzona marka odwołuje się do najbardziej oczywistej cechy bananów, jaką jest ich żółty kolor. Stąd nazwa „Yellow”. Obok samej nazwy powstał cały system identyfikacji marki, a filarem kampanii komunikacyjnych będzie postać „bohatera marki” – żółta małpka nawiązująca charakterem i sposobem bycia do współczesnych nastolatków.

Rafał Zarzecki, wiceprezes Grupy Citronex komentuje: - Zdajemy sobie sprawę, że dzisiaj większość konsumentów wybiera banany kierując się ceną lub dostępnością w miejscu ich codziennych zakupów. Równolegle jednak rosną oczekiwania dotyczące jakości. Jestem przekonany, że połączenie naszej jakości z wyrazistą i silnie komunikowaną marką to dobra inwestycja i początek budowania relacji z klientami na zupełnie nowym poziomie.

Całość komunikacji wokół nowej marki nawiązuje do pozytywnej funkcji bananów, jako zdrowej i wygodnej, a zarazem smacznej przekąski, która zmienia życie na lepsze i poprawia humor. Pierwsza kampania, która będzie się toczyła przez cały październik, realizowana jest pod hasłem „Jeloł to”. Stanowi ono zabawne spolszczenie promowanej marki i zachęca do chwili beztroski, którą można wywołać po prostu zjadając banana. Marka „Yellow” pojawi się w czasie kampanii w spotach telewizyjnych i na bilbordach w całej Polsce. Przed rozpoczęciem kampanii produkty pod marką „Yellow” trafiły do wielu sklepów w Polsce, a bieżąca komunikacja wspierająca rozpoczęła się w internecie, w tym poprzez Instagram i Facebook. Tam również będzie dalej trwała kampania reklamowa po zakończeniu emisji spotów i ekspozycji bilbordów. Za stronę kreatywną odpowiada warszawska agencja Xcommunica. Budżet marketingowy dla całej kampanii lokującej nową markę na rynku wyniesie prawie milion euro.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.