Co trzeci Polak żąda w sklepie paragonu

Autor: Puls Biznesu 22 lutego 2017 09:05

Już co trzeci Polak żąda w sklepie paragonu. Do zwiększenia świadomości klientów o wpływie na finanse państwa przyczyniła się loteria paragonowa - podaje "Puls Biznesu".

Przed uruchomieniem loterii paragonowej w 2014 roku o paragon upominało się 7 procent kupujących towary, a w 2016 roku było to już 34 procent nabywców towarów. Według resortu finansów, 51 procent Polaków rozumie zależności między wydawaniem paragonów fiskalnych a dochodami budżetu państwa. Jednocześnie od października 2015 roku do końca grudnia 2016 roku liczba kas fiskalnych zwiększyła się o 54 tysiące. Najwięcej urządzeń pojawiło się w branżach, które do niedawna - jak pisze "Puls Biznesu" - nie lubiły kas. Chodzi między innymi o branżę fryzjersko-kosmetyczną - pojawiło się 7,5 tysiąca urządzeń i gastronomię - blisko 7 tysięcy kas. W prywatnych gabinetach lekarskich przybyły ponad 3 tysiące kas, a w taksówkach - niecałe 2 tysiące.

Więcej w "Pulsie Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    8,41

  • Min

    6,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9079

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.