PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Coca-Cola chce odpowiadać na trendy żywieniowe i zdrowotne

Autor: dlahandlu.pl 2 lutego 2018 12:27

W styczniu 2018 roku na polski rynek weszła nowa marka – FUZETEA, należąca do portfela firmy Coca-Cola. Marka odniosła sukces na 52 rynkach i jest liderem w wielu krajach, np. w Brazylii, Ekwadorze, czy Izraelu. FUZETEA to produkt w pełni opracowany na podstawie zasad długoterminowej strategii biznesowej The Coca-Cola Company: Total Beverage Company. Zgodnie z jej ideą firma chce zapewnić ludziom na całym świecie napoje, które odpowiadają na potrzeby wynikające z bieżących trendów żywieniowych i zdrowotnych.

- Obecnie konsumenci są coraz bardziej świadomi podejmowanych przez nich decyzji, coraz większą wagę przywiązują do swojego stylu życia, zbilansowanej diety, a co za tym idzie do spożycia cukru. Chcą jeszcze większego wyboru produktów, oczekują wielu możliwości – napój herbaciany FUZETEA to odpowiedź na ich potrzeby: zawiera naturalne aromaty, ekstrakt z herbaty pochodzącej ze zrównoważonych upraw oraz naturalny ekstrakt ze stewii, dzięki któremu napój jest niskokaloryczny - wyjaśnia firma.

The Coca-Cola Company opracowuje nowe, zaskakujące połączenia smaków, będąc na bieżąco z szybko zmieniającymi się upodobaniami konsumentów. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na bardziej zróżnicowane marki, dostosowuje swoje produkty tak, by spełniały ich oczekiwania – szczególnie w zakresie wprowadzania nowych wartości odżywczych, a także zmieniającej się sieci sprzedaży. Ponadto firma jest w pełni zaangażowana w pomaganie konsumentom w lepszym kontrolowaniu ilości cukru zawartego w produkowanych napojach – bez rezygnowania z doznań, które znają i kochają. 

Przez ostatnie 130 lat The Coca-Cola Company stała się największą firmą napojową, posiadającą ponad 500 marek, 3900 produktów, zatrudniającą 700 000 pracowników w ponad 200 państwach na całym świecie.

– Nasza flagowa marka Coca-Cola jest jedną z najbardziej ikonicznych i najdroższych marek na świecie. Jednak nasza firma to dużo więcej niż Coca-Cola. Od kilku lat nasz biznes przechodzi prawdziwą transformacje. Wsłuchujemy jeszcze bardziej w głosy naszych konsumentów, starając się na bieżąco na nie odpowiadać. Rozwijamy nasze portfolio, aby oferować szeroki wachlarz napojów najlepiej dopasowanych do różnych potrzeb i okazji. Chcemy stać się Total Beverage Company, dostarczającą na rynki całego świata nowoczesne i innowacyjne produkty. FUZETEA jest tego doskonałym przykładem. To marka, która jest zupełnie nową propozycją w kategorii napojów herbacianych, wykraczającą poza dotychczas obecne na rynku warianty smakowe. Wierzymy, że polscy konsumenci, którzy coraz częściej oczekują nowości od producentów, odpowiedzą na nią pozytywnie – wyjaśnia Stoyan Ivanov, dyrektor generalny Coca-Cola Poland Services.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8423

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 648989

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane