Coca-Cola inauguruje świąteczną kampanię

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2016 12:01

Coca-Cola inauguruje świąteczną kampanię Fot. mat. pras.

Postać świętego Mikołaja w czerwonym stroju oraz kultowe ciężarówki Coca-Cola od lat stanowią najsilniejsze atrybuty świąteczne marki. Anonsowane w TV zapoczątkowują wspólne oczekiwanie na grudniowe święta. Nie inaczej jest i w tym roku. Dziś Coca-Cola oficjalnie zaprasza do wspólnego odliczania dni dzielących nas od Świąt.

Marka przygotowała nowy spot przedstawiający tradycję i zwyczaj obdarowania bliskich (i nie tylko!) radością. Będzie on emitowany w TV, kanałach digital oraz w kinach. W punktach sprzedaży dostępne są wyjątkowe opakowania Coca-Cola, a świąteczne ciężarówki już tankują baki przed grudniową trasą po całej Polsce. 

Od dziś w telewizji zagości świąteczna reklama Coca-Cola. Osią kreatywną spotu i jego głównymi bohaterami są ci, którym najbardziej zawdzięczamy radosną atmosferę świąteczną: gotująca i piekąca smakołyki mama, zapracowana ekspedientka pakująca nasze prezenty dla bliskich czy zabiegany ojciec dekorujący dom. Te wszystkie postaci łączy podarowana przez bliską osobę butelka Coca-Cola, dająca radość i uśmiech. Równocześnie na sklepowych półkach zaprezentowana zostanie premierowa na polskim rynku limitowana edycję czerwonej Coca-Cola 0,5 l. Dzięki specjalnej etykiecie każdy, w ciągu zaledwie sekundy, wyczaruje na butelce Coca-Cola czerwoną, świąteczną kokardę. Ponadto, Coca-Cola przygotowała nowe, kolekcjonerskie grafiki na puszkach 330 ml i 250 ml, prezentujące wizerunek św. Mikołaja i czerwone ciężarówki.

Przeczytaj także:

To właśnie Coca-Cola dała światu najbardziej rozpoznawalny i ulubiony wizerunek św. Mikołaja! Po raz pierwszy, postać św. Mikołaja pojawiła się w reklamie marki już w 1920 r. W 1931 r. - rysownik i grafik Haddon Sundblom - nadał Mikołajowi na zlecenie Coca-Cola charakterystyczny wizerunek: dobroduszny wygląd, białą brodę, strój z czerwonymi i białymi elementami będącymi barwami marki. Tak oto św. Mikołaj obchodzi w tym roku swoje 85. urodziny!

- Wszyscy czekamy na ten moment, kiedy można zacząć odliczanie do Świąt. W tym roku, nasi konsumenci i fani zasypali nas lawiną pytań i gorących oczekiwań na pojawienie się spotu Coca-Cola na ekranach TV! Byliśmy tym miło zaskoczeni. Dowodzi to jednego. Święta zawsze miały - i nic w tej kwestii nie ulegnie zmianie - czerwone, radosne barwy. Tym bardziej zależy nam na spełnieniu świątecznych oczekiwań: czy to poprzez nowy spot, premierową edycję Coca-Cola z kokardą czy grudniową trasę ciężarówek Coca-Cola po kilkudziesięciu polskich miastach - zapewnia Wojciech Dubasiewicz, kierownik marki Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Listopadowa odsłona świątecznej kampanii "Podaruj radość" widoczna będzie w: punktach sprzedaży, na bannerach reklamowych, w TV i kinach, mediach społecznościowych oraz poprzez dedykowane działania digital i PR. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – SMG Liquid Thread. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.