Coca-Cola rusza z serialem dla młodzieży

Autor: pr 28 czerwca 2017 16:29

Coca-Cola rusza z serialem dla młodzieży fot. materiały prasowe

Coca-Cola otwiera się na polską młodzież. 29 czerwca na autorskiej platformie internetowej zadebiutuje serial fabularny skierowany do nastolatków "Storyline", który wyprodukowany jest właśnie przez tę markę.

"Coca-Cola Storyline" opowiada o przygodach piątki nastolatków - ich pasjach, problemach i radościach. Serial został wyprodukowany w ramach autorskiej platformy marki WOAH (Where Only Awesome Happens), na której od kilku miesięcy można znaleźć liczne materiały filmowe, artykuły, porady oraz gry, zabawy i promocje dla użytkowników. WOAH dostępne jest także w formie aplikacji na urządzenia mobilne. Dlatego też każdy z odcinków serialu (w wyprodukowanym pierwszym sezonie jest ich na razie 8) ma długość około 15 minut, by - jak uzasadniają twórcy - młodzież mogła go oglądać w drodze na letnie spotkania z przyjaciółmi. 

Serial będzie dostępny także w serwisie YouTube.com na kanale Coca-Cola Polska:

W serialu nieodzownym elementem stylu życia nastolatków jest oczywiście picie Coca-Coli. Młodym aktorom debiutującym w produkcjach filmowych wielokrotnie towarzyszą na ekranie bohaterowie młodzieżowej codzienności, czyli znani blogerzy i youtuberzy, którzy zagrali w serialu samych siebie. "Storyline" to efekt autorskiego pomysłu duetu producenckiego Rafała Kolikowa i Krzysztofa Landsberga (m.in. Piąty Stadion, Dwoje we Troje) oraz reżysera Kristoffera Rusa, któremu popularność przyniósł m.in. serial Rodzinka.pl. 

Jak uzasadnia Rafał Jakubowiak, Coca-Cola Senior Brand Manager w Polsce, zarówno serial "Storyline", jak i platforma WOAH są potwierdzeniem tego, że marka otwiera się na młodych ludzi i chce aktywnie uczestniczyć w ich życiu - niezależnie od stylów czy mód. - Chcemy być tam, gdzie są młodzi, rozwijać się i dorastać razem z nimi - dodaje.

- Storyline” to urzeczywistnienie unikalnego konceptu i autorska odpowiedź marki na potrzeby młodych konsumentów. Od dekad znakiem rozpoznawczym Coca-Cola jest aktywny dialog z konsumentem i wyznaczanie nowych dróg komunikacji marketingowej. Tym razem poszliśmy krok dalej, tworząc lokalny serial fabularny na światowym poziomie produkcyjnym, który podąża za realnym życiem współczesnych kilkunastolatków. „Storyline" to maksymalna identyfikacja z odbiorcą – produkcja w 100% o młodych i dla młodych. I serwowana im wyłącznie w przestrzeni digital - na platformie internetowej i w darmowej aplikacji WOAH - jako nadrzędnym źródle konsumowanej przez nastolatków rozrywki i informacji – komentuje Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu Coca-Cola Poland Services.

W ramach komunikacji "Storyline" zaplanowano działania reklamowe: kampanię na portalu Filmweb 
i za pośrednictwem Google Display Network, formaty promujące serial w ramach WebTV na kanale YouTube, a także wsparcie na kanałach społecznościowych Coca-Cola oraz współpracujących influencerów.

Dom mediowy MediaCom jest partnerem strategicznym serialu oraz podmiotem odpowiedzialnym 
za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane