Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią

Autor: pr 6 listopada 2017 11:28

Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią fot. materiały prasowe

Każdego roku Coca-Cola zaskakuje swoich konsumentów wyjątkową kampanią wzmacniającą pozycję marki jako niekwestionowanego lidera świątecznej okazji. Tym razem skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż dotychczas. Za sprawą limitowanej edycji świecących w ciemności butelek 0,5l, najbardziej rozpoznawalna marka świata zachęci do podziękowań bliskim i – dosłownie - doda Świętom blasku. Koncept marketingowy z hasłem Powiedz „Dziękuję” z Coca-Cola będzie miał szerokie wsparcie mediowe. Oprócz tego w komunikacji ponownie pojawią się kultowe ciężarówki.

Święta to magiczny czas, któremu towarzyszą niezwykła, radosna atmosfera i prezenty, ale również przygotowania, za którymi stoją najbliżsi wkładający w nie swój wysiłek. To właśnie z myślą o nich powstała tegoroczna kampania Coca-Cola, zachęcająca  konsumentów do tego, by podziękowali wszystkim tym, którzy czynią Święta wyjątkowymi. „Dziękuję Mistrzyni wypieków”, „Dziękuję Umilaczu długich wieczorów”, „Dziękuję Pomocniku Mikołaja”, „Dziękuję Rozplątywaczu lampek choinkowych” – inspiruje Coca-Cola i zachęca, by zdecydować komu i za co chcemy podziękować w nadchodzące Święta.

W okresie świątecznym w sklepach pojawi się limitowana edycja butelek Coca-Cola opatrzonych w etykiety z wyjątkowymi, oryginalnymi podziękowaniami dla bliskich. Zróżnicowane w zależności od wielkości opakowania i dostosowane do grup docelowych hasła zachęcą do zakupu i dzielenia się produktem. Ale to nie wszystko! Coca-Cola dosłownie – doda Świętom blasku – etykiety na butelkach 0,5 l Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru dodatkowo będą świecić w ciemności.

Przeczytaj także:

- Coca-Cola od lat zaskakuje konsumentów z okazji Świąt. W ubiegłym roku przygotowaliśmy specjalną butelkę PET o pojemności 0,5 l z „kokardką”, która spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. W nadchodzące Święta również nie zabraknie nowości. Tegoroczne etykiety to absolutna innowacja w segmencie opakowań i pierwsza taka realizacja na polskim rynku. Niezwykłe opakowania zyskają szerokie wsparcie w komunikacji świątecznej – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola.

Świąteczna kampania Coca-Cola startuje 6 listopada i potrwa do końca grudnia. Dzięki wykorzystaniu różnych narzędzi i kanałów komunikacji będzie obecna w całej Polsce. Skala zaplanowanych aktywności i zasięg są jeszcze większe niż w ubiegłym roku. Na konsumentów czekać będzie mnóstwo nowości, ale nie zabraknie również tradycyjnych elementów.

W listopadzie w telewizji i sieci Multikino pojawią się aż dwa świąteczne spoty. W odpowiedzi na prośby i oczekiwania konsumentów, marka m.in. powraca z komunikacją legendarnych ciężarówek przemierzających drogę w rytm kultowego „Coraz bliżej Święta…”. Oprócz tego, uwielbiany przez wszystkich utwór doczeka się również całkiem nowej, odświeżonej wersji. Szczegóły już wkrótce.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,81

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane