PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Coca-Cola ruszyła ze świąteczną kampanią

Autor: Marketing Przy Kawie 25 listopada 2013 09:47

Coca-Cola rozpoczyna świąteczną kampanię "Ja też w Ciebie wierzę". Jak zwykle w swoich działaniach - zachęca do dzielenia się życzliwością i miłością. Głównym elementem akcji jest spot telewizyjny.

 

Bohaterami reklamy są osoby, które łączy wzajemnie okazywana życzliwość. To ojciec, który wyjątkowo pozwala synowi poprowadzić samochód, czy młody piłkarz schodzący z boiska, by jego kolega miał szansę zagrać w meczu. W filmie wykorzystano muzykę będącą interpretacją przeboju Elvisa Presleya.

 

Kampania rusza 24 listopada, a jej premiera odbędzie się na profilu marki Coca-Cola na Facebooku. Spot można będzie także obejrzeć w głównych stacjach telewizyjnych. Na butelkach natomiast pojawi się limitowana edycja świątecznych etykiet.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,22

  • Min

    4,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8523

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane