Coca-Cola startuje z piłkarską kampanią reklamową

Autor: dlahandlu.pl 4 kwietnia 2018 09:03

Coca-Cola startuje z piłkarską kampanią reklamową Fot. materiały prasowe

Rusza kampania reklamowa napoju Coca-Cola pod hasłem „Gotowi na emocje” związana z piłkarskimi mistrzostwami świata.

Spot z kampanii pokazuje, jak pracownicy fabryk Coca-Coli w różnych krajach wygłaszają mowy motywacyjne do butelek tego napoju, podkreślając, jak ważne dla wielu ludzi są piłkarskie mistrzostwa świata. W reklamie prezentowane są różne warianty Coca-Coli.

– Staniecie się obiektem pożądania. Wpadniecie w wir emocji. To może się na was odbić. Znajdziecie się na stadionach i w domach. Poczujecie gorycz porażki i słodki smak zwycięstwa. Dlatego siadajcie głęboko w skrzynkach i bądżcie gotowe na pierwszy gwizdek – tłumaczą pracownicy.

Marka od 1978 roku nieprzerwanie jest oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw świata.

Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe McCann Worldgroup, MediaCom, LiquidThread, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Fortis.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane