Coca-Cola ujednolica szatę graficzną i komunikację marketingową

Autor: pr 1 lutego 2017 11:40

Coca-Cola ujednolica szatę graficzną i komunikację marketingową Fot. mat.pras.

W styczniu Coca-Cola informowała, że wszystkie produkty z jej rodziny są dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand" (Jedna Marka). Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami, tak by promować wybór wariantu Coca-Cola zgodnego z preferencjami konsumentów. Dziś ruszyła kampania marketingowa pod hasłem "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant".

Od stycznia br. konsumenci mogą już zobaczyć portfolio Coca-Cola w nowej, ujednoliconej identyfikacji wizualnej. Charakterystycznym elementem jest czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. Rozpoczynająca się kampania skoncentrowana jest na komunikacji tej zmiany oraz edukacji dotyczącej wyboru między Coca-Cola Regular a Coca-Cola Zero Cukru. Wśród zaplanowanych przez markę zintegrowanych formatów reklamowych znalazły się: spot reklamowy emitowany w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, kampania outdoorowa oraz kampania z wykorzystaniem bankomatów. Ponadto w obszarze komunikacji digital zaplanowano współpracę z wyselekcjonowaną grupą blogerów i youtuberów oraz wsparcie reklamowe na największych portalach internetowych. Odsłona kampanii "Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak, wybierz swój wariant" widoczna będzie również na kanałach społecznościowych, poprzez dedykowane działania PR oraz w punktach sprzedaży.

Założeniem jest pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, która posiada swoje różne warianty. Wzmacniana jest tym samym świadomość, że niezależnie od tego, jaki wariant, odpowiadający swoim oczekiwaniom, konsument wybierze, zawsze otrzyma wspaniały smak Coca-Cola i orzeźwienie. By podkreślić wybór oparty wyłącznie o osobiste preferencje dotyczące zawartości cukru, kaloryczności czy wielkości opakowania, wszystkie warianty Coca-Cola dostępne na rynku są komunikowane i promowane wspólnie. W Polsce są to Coca-Cola Regular i Coca-Cola Zero Cukru. Wdrażanie strategii na polskim rynku rozpoczęło się w ubiegłym roku kampanią reklamową „Taste the Feeling”.

Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów - McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL - agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – SMG Liquid Thread. Obsługa PR –
Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.



 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,36

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10814

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 748653

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane