Coca Cola w ujednoliconych opakowaniach z nową kampanią

Autor: dlahandlu.pl 9 stycznia 2017 15:56

Od stycznia 2017 r. wszystkie produkty z rodziny Coca-Cola będą dostępne w nowej, ujednoliconej szacie graficznej. Ta zmiana jest kolejnym etapem wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One Brand". Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki, z różnymi wariantami.

Strategia promocji oparta na jednym systemie identyfikacji wizualnej wykorzystującym charakterystyczny czerwony dysk z logo Coca-Cola na opakowaniach wszystkich wariantów napoju. 

W sklepach napoje w nowej, ujednoliconej identyfikacji wizualnej pojawią się od stycznia 2017 r. Jako element wdrażania tej zmiany w lutym rozpocznie się natomiast zintegrowana kampania marketingowa pod hasłem: „Coca-Cola w nowej odsłonie, ten sam wspaniały smak. Wybierz swój wariant”.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,50

  • Śr

    3,33

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane