Coca-Cola wprowadza na rynek nowy napój. Liczy na wsparcie sklepów

Autor: pr 23 czerwca 2015 10:28

KROPLA to letnia nowość i propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają napoju łączącego w sobie przyjemność owocowego smaku z subtelną słodyczą. Napój dostępny jest w trzech owocowych smakach: cytrynowym, truskawkowym i jabłkowym
w opakowaniach o pojemności 0,5 i 1,5 litra.

Sugerowana cena produktu to odpowiednio 2.19 zł za 0.5L i 3.29 zł za butelkę 1,5L.

Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych.
- Sklep i półka to miejsca gdzie klient podejmuje decyzję a naszym celem jest zwrócenie jego uwagi na KROPLĘ - mówi Damian Podawca, Brand Manager Kropli w Coca-Cola Poland Services –. Oryginalna butelka oraz kolorowe, nawiązujące do owoców, nakrętki i etykiety, w połączeniu z już dostępnymi na rynku materiałami POS  z pewnością przyciągną wzrok. Naszym największym atutem jest delikatny owocowy smak, brak konserwantów i wyłącznie naturalne aromaty, co pozytywnie wyróżnia KROPLĘ na rynku i zachęci konsumentów do spróbowania nowego produktu - wyjaśnia.

Wprowadzeniu KROPLI na rynek towarzyszy kampania wizerunkowa marki - SMAKUJ CHWILĘ. Wśród zróżnicowanych działań marketingowych zarówno w TV, jak i w Internecie, ważne miejsce zajmuje oryginalny spot telewizyjny. Marka zaprosiła do współpracy duet reżyserski Borgato&Berte. Kompozytorem muzyki do spotu jest Atanas Valkov, utalentowany muzyk polskiego pochodzenia.
30’’ film przedstawia młodych ludzi tańczących na dachu w oderwaniu od zgiełku wielkiego miasta.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane