Coca-Cola wprowadza na rynek nowy napój. Liczy na wsparcie sklepów

Autor: pr 23 czerwca 2015 10:28

KROPLA to letnia nowość i propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają napoju łączącego w sobie przyjemność owocowego smaku z subtelną słodyczą. Napój dostępny jest w trzech owocowych smakach: cytrynowym, truskawkowym i jabłkowym
w opakowaniach o pojemności 0,5 i 1,5 litra.

Sugerowana cena produktu to odpowiednio 2.19 zł za 0.5L i 3.29 zł za butelkę 1,5L.

Dla KROPLI, nowej marki, która dopiero zaczyna podbój polskiego rynku, kluczowe jest wsparcie w punktach handlowych.
- Sklep i półka to miejsca gdzie klient podejmuje decyzję a naszym celem jest zwrócenie jego uwagi na KROPLĘ - mówi Damian Podawca, Brand Manager Kropli w Coca-Cola Poland Services –. Oryginalna butelka oraz kolorowe, nawiązujące do owoców, nakrętki i etykiety, w połączeniu z już dostępnymi na rynku materiałami POS  z pewnością przyciągną wzrok. Naszym największym atutem jest delikatny owocowy smak, brak konserwantów i wyłącznie naturalne aromaty, co pozytywnie wyróżnia KROPLĘ na rynku i zachęci konsumentów do spróbowania nowego produktu - wyjaśnia.

Przeczytaj także:

Wprowadzeniu KROPLI na rynek towarzyszy kampania wizerunkowa marki - SMAKUJ CHWILĘ. Wśród zróżnicowanych działań marketingowych zarówno w TV, jak i w Internecie, ważne miejsce zajmuje oryginalny spot telewizyjny. Marka zaprosiła do współpracy duet reżyserski Borgato&Berte. Kompozytorem muzyki do spotu jest Atanas Valkov, utalentowany muzyk polskiego pochodzenia.
30’’ film przedstawia młodych ludzi tańczących na dachu w oderwaniu od zgiełku wielkiego miasta.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,90

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.