PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Cocodrillo: 21 proc. wzrostu w polskich sklepach, 124 proc. w internecie

Autor: dlahandlu.pl 7 lutego 2018 09:51

Przychody w polskich sklepach sieci Coccodrillo wyniosły w styczniu 11,67 mln zł wobec 9,63 mln zł w ubiegłym roku. W polskim kanale e-commerce przychody spółki CDRL wzrosły do 2,58 mln zł w porównaniu do 1,15 mln zł przed rokiem.

- Takie rezultaty to efekt m.in. ciągłej optymalizacji naszej sieci sprzedaży – powiedział prezes Marek Dworczak.

W ubiegłym roku przychody osiągnięte przez sieć polskich sklepów Coccodrillo wzrosły o 7% do poziomu 147,08 mln zł, w porównaniu do 2016. W internecie wzrost o 30%, przychód w tym sektorze wyniósł 16,43 mln zł.
W I-III kwartale wszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 167,58 mln zł i były o 10,6% większe niż przed rokiem. Spółka opublikuje wyniki finansowe za cały rok 20 marca.
W roku 2017 w skład handlowej Grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4% w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.
W 2018 spółka planuje optymalizację krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcia 30-40 nowych sklepów za granicą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    20,65

  • Śr

    12,22

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8296

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane