Comarch dostarczy system IT do obsługi programu lojalnościowego w Hudson’s Bay

Autor: dlahandlu.pl 31 lipca 2017 10:35

W związku z planowanym otwarciem przez sieć Hudson's Bay 17 domów towarowych w Holandii, firma podjęła współpracę z Comarch na opracowanie nowego programu lojalnościowego dla swoich klientów.

Comarch będzie odpowiedzialny za wdrożenie platformy do zarządzania lojalnością klientów oraz uruchomienie aplikacji mobilnej na rzecz HBC. Start programu planowany jest na okres otwarcia sklepów Hudson’s Bay, który przypada w sierpniu. Aplikacja mobilna jest już dostępna w AppStore i GooglePlay.
Firma potrzebowała narzędzia umożliwiającego pozyskanie jak największej liczby nowych klientów, prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z klientami oraz świadczenie usług. Rozwiązanie Comarch pozwoli Hudson's Bay gromadzić istotne dane o klientach, dotyczące ich preferencji w zakresie marek, produktów i kanałów komunikacji w celu dalszego personalizowania ofert lojalnościowych.
- Program lojalnościowy Hudson's Bay zostanie zbudowany na platformie Comarch do zarządzania lojalnością, obejmującej kilka nowatorskich technologii, takich jak usługa umożliwiająca dostosowanie wiadomości do lokalizacji klienta, beacony i powiadomienia push. Sercem całego projektu jest nasz system lojalnościowy (Comarch Loyalty Management) uzupełniony o mobilną aplikację, która ma być kluczowym kanałem komunikacji między marką, sklepami, pracownikami i klientami. Opracowane zostaną także narzędzia dedykowane dla HBC, w tym mobilny kalendarz wydarzeń, umożliwiający klientom zarezerwowanie spotkań z wybranym konsultantem ds. sprzedaży lub stylistą – mówi Joanna Gawęda, dyrektor konsultingu w Comarch.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,39

  • Śr

    1,81

  • Min

    1,12

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.