Comarch wdraża nowy system sprzedaży mobilnej dla Nivea

Autor: dlahandlu.pl 8 listopada 2017 11:28

Firma Nivea Polska podpisała umowę z Comarch na wdrożenie i utrzymanie systemu mobilnej sprzedaży Comarch SFA Mobile Sales Force Apps. System umożliwi regularne zbieranie zamówień i ich transfer bezpośrednio do dystrybutorów, jak również wykonywanie zadań okołosprzedażowych (praca z półką, merchandising, zarządzanie poprzez cele, coaching czy optymalizacja trasówek w ramach RAO) przez terenowe siły sprzedaży NIVEA Polska.

– Zmiana systemu mobilnego na Comarch SFA Mobile Sales Force Apps jest podyktowana chęcią jeszcze lepszego wykorzystania danych, które raportujemy z rynku poprzez platformę Comarch SFA Online Distribution i udostępnienie tych informacji naszym pracownikom terenowym – mówi Paweł Opoń, Senior Service Delivery Specialist z Nivea Polska. Widzimy potencjał w rozwoju produktów oraz usług dostarczanych przez Comarch i kierowanych do producentów, operujących na rynku w pośrednim modelu dystrybucji (sprzedaż poprzez sieć dystrybucyjną). Stąd decyzja o zmianie systemu mobilnego na system Comarch SFA Mobile Sales Force Apps.
– Nasza wieloletnia współpraca z NIVEA Polska w obszarze systemu do pozyskiwania i raportowania danych z rynku (Comarch SFA Online Distribution) wiązała się z m.in. ze współkreowaniem i weryfikacją naszej mapy rozwoju produktów przez NIVEA Polska – mówi Bartłomiej Szuper, Comarch Executive Director Service Sector. Wdrożenie systemu mobilnego dla NIVEA Polska zostanie zrealizowane z wykorzystaniem tabletów iPAD (Apple) oraz platformy webowej przeznaczonej dla kierowników. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane