Comarch z aplikacją mobilną dla branży HoReCa

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2015 13:14

Firma Comarch stworzyła aplikację mobilną dla branży HoReCa - Comarch SFA Mobile Sales Force, dzięki której pracownicy terenowi mogą opowiedzieć zamawiającemu o wybranym produkcie alkoholowym, opisać jego charakter, pochodzenie czy sposób leżakowania oraz dobrać pasujące do niego potrawy.

Z poziomu aplikacji dostępny jest kreator karty menu (np. win czy drinków) dzięki któremu po uzgodnieniu oferty, dostosowanej do serwowanych posiłków, istnieje możliwość skomponowania i zamówienia spersonalizowanego menu. Ponadto aplikacja ma możliwość zarządzania materiałami marketingowymi POS, która m.in. na rejestruje ilość wstawionych lodówek czy wydanych szklanek oraz kieliszków.

Aplikacja wspiera działania sprzedażowe przez dostęp do schematów rozmów, kampanii marketingowych oraz promocji i ofert specjalnych. Dzięki integracji z systemem mobilnym pracownicy call center będą mieli dostęp do historii współpracy oraz możliwość umawiania wizyt doradców mobilnych.  Przedstawiciele natomiast będą mieli dostęp do pełnej historii współpracy z klientem (zarówno własnej jak i innych pracowników).

Aplikacja zintegrowana jest z Comarch Beacon i umożliwia zaproszenie klientów do lokalu, dodatkowo zachęcając ich do wizyty poprzez wysyłanie informacji o zbliżających się eventach czy możliwości skorzystania z ofert specjalnych. Pozwala też zbierać informacje o konsumentach czy tworzyć konkursy dla nich. Beacony sprawdzą się też jako element zarządzania materiałami POS rejestrując chociażby temperaturę, w jakiej przechowywane są, a następnie serwowane klientom, wina czy inne alkohole.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane