Comarch z aplikacją mobilną dla branży HoReCa
Firma Comarch stworzyła aplikację mobilną dla branży HoReCa - Comarch SFA Mobile Sales Force, dzięki której pracownicy terenowi mogą opowiedzieć zamawiającemu o wybranym produkcie alkoholowym, opisać jego charakter, pochodzenie czy sposób leżakowania oraz dobrać pasujące do niego potrawy.
Z poziomu aplikacji dostępny jest kreator karty menu (np. win czy drinków) dzięki któremu po uzgodnieniu oferty, dostosowanej do serwowanych posiłków, istnieje możliwość skomponowania i zamówienia spersonalizowanego menu. Ponadto aplikacja ma możliwość zarządzania materiałami marketingowymi POS, która m.in. na rejestruje ilość wstawionych lodówek czy wydanych szklanek oraz kieliszków.
Aplikacja wspiera działania sprzedażowe przez dostęp do schematów rozmów, kampanii marketingowych oraz promocji i ofert specjalnych. Dzięki integracji z systemem mobilnym pracownicy call center będą mieli dostęp do historii współpracy oraz możliwość umawiania wizyt doradców mobilnych. Przedstawiciele natomiast będą mieli dostęp do pełnej historii współpracy z klientem (zarówno własnej jak i innych pracowników).
Przeczytaj także:
Aplikacja zintegrowana jest z Comarch Beacon i umożliwia zaproszenie klientów do lokalu, dodatkowo zachęcając ich do wizyty poprzez wysyłanie informacji o zbliżających się eventach czy możliwości skorzystania z ofert specjalnych. Pozwala też zbierać informacje o konsumentach czy tworzyć konkursy dla nich. Beacony sprawdzą się też jako element zarządzania materiałami POS rejestrując chociażby temperaturę, w jakiej przechowywane są, a następnie serwowane klientom, wina czy inne alkohole.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- Pt 18:35 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 18:07 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- Pt 18:00 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
- Pt 16:51 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- Pt 16:23 Lidl też sprzedaje produkty bez VAT
- Pt 15:46 Analitycy spodziewają się dwucyfrowych wzrostów sprzedaży LPP i CCC
- Pt 15:33 Gama kusi niezależnych przedsiębiorców. Kolejny sklep dołącza do sieci
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Leroy Merlin z kampanią wizerunkową skierowaną do przyszłych pracowników
- 3 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 6 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej