Connect media: pierwsze całkowicie mierzalne media oparte na insightach konsumenckich już dostępne na rynku

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez firmę dunnhumby 5 grudnia 2017 12:26

Connect media: pierwsze całkowicie mierzalne media oparte na insightach konsumenckich już dostępne na rynku

Według danych opublikowanych przez POPAI*, 76% decyzji zakupowych podejmowanych jest przy sklepowej półce. Aby dotrzeć do współczesnych konsumentów, używających wielu kanałów komunikacji jednocześnie, marki potrzebują skutecznie działających mediów w punktach sprzedaży. Rozwiązanie oferuje dunnhumby, światowa firma z branży consumer data science, która wprowadza pierwsze, całkowicie mierzalne kampanie retail media oparte na insightach konsumenckich.

dunnhumby jest partnerem Tesco w Centralnej Europie już ponad 8 lat, budując narzędzia analityczne oparte o insighty stworzone na podstawie danych z ponad 6 milionów gospodarstw domowych (Polska, Węgry, Czechy, Słowacja). Nowa usługa, Connect Media from dunnhumby, daje markom potężne narzędzie, dzięki któremu będą mogły zapewnić efektywną ścieżkę zakupową i podnosić jakość doświadczenia konsumenckiego. Pierwsze mierzalne media w retailu będą oferowane dostawcom Tesco dla kampanii planowanych od 1 stycznia 2018.

Przez ponad 25 lat strategiczne podejście dunnhumby, autorskie insighty i zróżnicowane media zapewniają przewagę konkurencyjną klientom, do których należą między innymi Tesco, Coca-Cola i L’Oreal i Procter & Gamble. Stephen Russell, Dyrektor Zarządzający dunnhumby w Europie Środkowej powiedział: "Łączymy cele marek z naszą ofertą mediów, która przyniesie najlepsze rezultaty, bazując na wiedzy pozyskanej dzięki analizie danych konsumenckich. Następnie precyzyjnie mierzymy impact, który przyniosły te aktywności. To daje marketerom możliwość dogłębnego spojrzenia na wyniki kampanii i pozwala im na podejmowanie decyzji w oparciu dane, a nie przeczucia".

Connect Media pozwala markom wypełnić lukę pomiędzy kampaniami ATL i BTL, docierając do konsumentów z odpowiednią, precyzyjną komunikacją w domu (za pośrednictwem mailingów Clubcard), w drodze do sklepu (za pośrednictwem Tesco.com i sms-ów) i w końcu podczas zakupów (narzędzia POS). W efekcie przynosi to bogatsze doświadczenie zakupowe konsumentom i prowadzi do wzmocnienia ich lojalności wobec sieci. Michalina Truszkiewicz, Head od Connect Media Central Europe powiedziała: - "Nasze wielokanałowe kampanie Connect Media przynoszą korzyści wszystkim trzem stronom procesu. Detalista dostaje możliwość wykorzystania mediów, które docierają do jego konsumentów w odpowiednim momencie, marki mogą zrealizować swoje strategie, a konsument zyskuje bogatsze i lepiej dostosowane do jego potrzeb doświadczenie konsumenckie w samym sklepie, co zwiększa lojalność wobec detalisty".

Wcześniej ten model biznesowy odniósł sukces na innych rynkach. W ostatnich 4 latach dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco. W Tajlandii, gdzie Connect Media działa od 2 lat, powstało już ponad 1000 kampanii dla ponad 200 marek i ich agencji, generując 18,5 miliarda kontaktów z marką i zdobywając ponad 24 miliony nowych konsumentów dla ich produktów.

Jak efektywne są kampanie Connect Media from dunnhumby?

Zobacz Nestle case study

*POPAI 2012 Shopper Engagement study

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    1,33

  • Min

    0,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane