Credit Agricole wystartował z serwisem z kuponami i voucherami na zakupy

Autor: dlahandlu.pl 3 grudnia 2014 09:56

Blisko 71 proc. użytkowników polskiego Internetu wymienia promocje jako główny powód zakupów on-line , podczas gdy 47 proc. z nich skupia się na wyszukiwaniu wyłącznie ofert lokalnych. „W obliczu dynamicznie rozwijającego się w Polsce segmentu voucherów i kuponów, Klub Rabatowy Credit Agricole powstał z myślą o klientach, którzy efektywnie korzystają z kart płatniczych, oszczędzając podczas zakupów bezgotówkowych w e-sklepach lub punktach stacjonarnych partnerów Klubu" - mówi Piotr Jeske z Credit Agricole.

Rabat zostaje naliczony w momencie płatności dowolną kartą (płatniczą lub kredytową) banku . Liczba punktów handlowo-usługowych,
w których klienci mogą zrealizować zniżkę, sięga dziesięciu tysięcy.
Serwis geolokalizuje klientów. - Zastosowane rozwiązanie umożliwia personalizację oferty pod kątem konkretnego użytkownika poprzez nie tylko lokalizowanie promocji znajdujących się w jego zasięgu, ale również wyszukiwanie najprostszej trasy dojazdu do wybranego punktu partnerskiego - mówi Wojtek Chojnacki, odpowiedzialny za prace po stronie Symetrii. Zdaniem autorów serwisu wypływa na to na częstsze i aktywniejsze korzystanie z serwisu.
Klub Rabatowy, oprócz agregowania ofert partnerów ogólnopolskich i lokalnych, pozwala na multikanałowość zakupu i realizacji zniżek.
Późniejsze wykorzystanie rabatu umożliwia koszyk rabatów, funkcjonujący analogicznie do koszyka zakupowego w sklepach e-commerce. Po dodaniu do koszyka wybranej promocji, użytkownik ma możliwość wyboru pomiędzy doraźną realizacją zniżki w sklepie internetowym,
a zakupem stacjonarnym, na który rabat otrzyma na podstawie wygenerowanego kuponu.
Serwis został wzbogacony o mechanizm obliczania zniżek, dzięki któremu użytkownicy kart płatniczych Credit Agricole mogą oszacować, ile zaoszczędzą płacąc bezgotówkowo. Narzędzie pozwala na zaplanowanie wydatków poprzez wybór oferty oraz kwoty, jaką użytkownik planuje przeznaczyć na zakupy. Strona ma również wersję mobilną.

Partnerzy Klubu otrzymali możliwość kontroli nad oferowanymi przez nich promocjami - ich publikacją, konfiguracją oraz utylizacją. Każdy kupon rabatowy posiada unikalny numer, dzięki czemu możliwa jest jego obserwacja, będąca podstawą do udoskonalania oferty i narzędzi sprzedażowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane