Criteo wzmacnia swoją platformę marketingu efektywnościowego

Autor: dlahandlu.pl 24 października 2016 09:50

Criteo, firma technologiczna zajmująca się marketingiem efektywnościowym, ogłosiła, że podpisała finalne porozumienie odnośnie przejęcia HookLogic. Przejęcie HookLogic wraz ze stworzoną przez firmę wiodącą giełdą reklamową dla marek, wzmocni platformę marketingu efektywnościowego Criteo.

Giełda reklamowa zaprojektowana przez HookLogic łączy największe strony e-commerce na świecie z producentami z sektora marek konsumenckich, którzy konkurują o wirtualną półkę sklepową poprzez sponsorowane reklamy produktowe. Sprzedawcy detaliczni uzyskują przychód poprzez spieniężenie ruchu na witrynie przy użyciu natywnych reklam typu Cost-per-Click (CPC). W porównaniu do tradycyjnych strategii reklamowych, reklamy HookLogic łączą wydatki marketingowe producentów bezpośrednio ze sprzedażą detaliczną.

Criteo zamierza zintegrować swoją zaawansowaną technologię z procesem przewidywalnej licytacji oraz rekomendacji produktowych z rozwiązaniami HookLogic, co przyniesie producentom zwiększenie wydajności kampanii reklamowych oraz pozwoli sprzedawcom na dalsze spieniężanie ruchu na stronie poprzez HookLogic Exchange.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,69

  • Śr

    6,18

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane