Cukier Królewski z kampanią telewizyjną

Autor: dlahandlu.pl 10 marca 2011 10:02

Cukier Królewski z kampanią telewizyjną

Przez cały marzec w telewizji publicznej, TVN oraz Polsat, Cukier Królewski prowadzi kampanię billboardową. Jej celem jest poinformowanie jak największej liczby konsumentów o przyznaniu marce Cukier Królewski godła Złoty Laur Konsumenta 2010. Kampania rozszerzona została również o prasę.

Bohaterem spotów telewizyjnych jest Stańczyk - brand hero marki. Informował w nich o wyróżnieniu dla Cukru Królewskiego i dziękował za nie telewidzom.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane