Cukier, mleko, woda z rabatem 100 proc. - nowa promocja Biedronki
Z okazji 100. dnia roku, w którym Polska obchodzi 100. rocznicę odzyskania niepodległości, Biedronka objęła 100 różnych produktów rabatem 100 proc. Z promocji będzie można skorzystać przy zakupie min. 5 różnych artykułów z listy objętej akcją.
Wówczas klient otrzyma voucher o wartości zakupionych produktów biorących udział w promocji, którego maksymalna wartość może wynieść 50 zł. Każdy voucher będzie można wykorzystać jednorazowo w maju na zakupy o wartości min. o 1 zł wyższej niż wartość vouchera. Podczas jednych zakupów można użyć jednego vouchera.
Akcja promocyjna obejmuje 100 produktów spożywczych z głównych kategorii. Wśród artykułów, na które można otrzymać rabat 100% są m.in.: cukier biały 1 kg, mleko UHT 1,5 % i 3,2% Mleczna Dolina, woda niegazowana Żywiec Zdrój 1,75 l, pieczarki w opakowaniu 500 g, polędwica sopocka Kraina Wędlin 140 g, pierogi z mięsem Swojska Chata 400 g, ręcznik kuchenny Mila 2 rolki.
Przeczytaj także:
Produkty objęte akcją, zostaną oznaczone specjalną etykietą.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
- Pt 16:56 GUS: Niższy wskaźnik koniunktury gospodarczej dla handlu detalicznego
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Paweł Musiał w zarządzie Eurocashu. Odpowie za biznes detaliczny
- 3 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 4 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 5 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł