Cursor realizuje działania wspierające sprzedaż dla Barilla Polska

Autor: pr 20 czerwca 2017 10:46

Cursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włoskim producentem makaronów
i sosów. Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla
i Wasa w Polsce.

W ramach kontraktu Cursor odpowiada za planowanie i realizację wszystkich akcji promocyjnych
i eventowych dla Barilla Polska. Spółka z Grupy OEX kompleksowo obsługuje klienta – od koncepcji
i przygotowania projektów graficznych, przez produkcję materiałów, rekrutację i szkolenia personelu, obsługę wydarzeń, logistykę i raportowanie.
Projekty realizowane przez Cursor przekładają się zarówno na wzrost sprzedaży naszych produktów, jak i zwiększenie świadomości marki Barilla i Wasa w grupie docelowej. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na rozszerzenie zakresu współpracy – powiedziała Marta Kąkolewska, Trade Marketing Manager Barilla Poland.

Cursor realizuje projekty wspierające sprzedaż dla Barilla Polska od 2014 roku. Współpraca rozpoczęła się od niestandardowych akcji degustacyjnych typu premium, łączących promocję produktów z edukacją konsumentów. Od tego czasu zakres i skala działań realizowanych przez spółkę z Grupy OEX dla klienta systematycznie rośnie. Od 2017 rozszerzono współpracę
w obszarze kreacji i produkcji materiałów wykorzystywanych podczas projektów, m.in. POSM, stoisk
i ich wyposażenia oraz odzieży dla personelu obsługującego akcje.

Cursor przeprowadził dla marki Barilla kilkaset eventów pod nazwą SHOW COOKING na terenie całego kraju. Spółka odpowiadała także za imprezy targowe oraz organizację degustacji i akcji samplingowych. Dotychczas w ramach prowadzonych przez Cursor działań rozdanych zostało ponad 1,7 miliona porcji produktów Barilla i Wasa.

Realizując akcje wsparcia sprzedaży stawiamy na kreatywne rozwiązania, które skutecznie przyciągają uwagę konsumentów i kreują ich zaangażowanie. Nasza rozbudowana struktura terenowa umożliwia nam obsługę zarówno wydarzeń o charakterze ogólnokrajowym, jak i lokalnym – mówi Przemysław Bogdański, dyrektor zarządzający działem field marketing w Cursor SA.
Barilla Cooking Show jest realizowany przez Cursor w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych formatach sklepów. Projekt obsługuje kilkadziesiąt zespołów promocyjnych i ekip instalacyjnych.

Barilla to włoski producent najwyższej jakości makaronów i sosów dystrybuowanych na terenie całego świata od 140 lat. Do Grupy Barilla należy także m.in. marka Wasa, producent chrupkiego pieczywa.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,29

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane