Cursor: Swojej szansy upatrujemy w wyhamowaniu silnej tendencji spadku liczby sklepów detalicznych

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2014 14:12

- Sprzedaż w hipermarketach, po ostrym boomie teraz spada. Klienci wybierają raczej miejsca bliżej domu i tańsze. I widać od razu, że odpowiedzią hipermarketów zaczynają być ich mniejsze formaty. Do tego wyhamowała już silna tendencja spadku liczby sklepów detalicznych i w tym też upatrujemy swojej szansy. Jesteśmy gotowi na obsługę tego rynku, czy to w formacie przedstawicieli handlowych, czy merchandisingu - mówi Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor SA.

- Rynek mniejszych sklepów również się konsoliduje. Tu możemy podać przykład drogerii, z którą prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat współpracy. W sieć zrzeszyło się kilkanaście małych punktów sprzedających kosmetyki, głównie polskich producentów. Konsolidacja otworzyła im drzwi do skorzystania z naszej oferty - przekonuje Wojtaszek.

- Jeśli chodzi o merchandising, w sieciach handlowych jest często wymóg, żeby producent czy dostawca danego produktu zapewniał też siły dbające o jego dostarczenie i odpowiednią ekspozycję na półkach. Przedstawiciel handlowy lub centrala zamawia towar, trafia on do magazynu, ale stamtąd się nie sprzeda. Trzeba go wystawić na półkę i wypromować. Jeśli mamy nowości i promocje, to trzeba o tym informować i je eksponować. My jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową usługę tego typu, która jest wzbogacona o zbieranie danych na temat punktów sprzedaży i analitykę - dodaje Wojtaszek.

- W outsourcingu nie należy zamykać się na żadną branżę. Firmy zaczynają sprzedawać za pośrednictwem sieci coraz ciekawsze i bardziej różnorodne oraz ekskluzywne rzeczy. Dla przykładu jedna z firm energetycznych, która w swoim sklepie internetowym oferuje nie tylko energię elektryczną, ale też produkty związane z jej oszczędzaniem, m.in. elektronikę i sprzęt AGD. To duży plan na zdobycie lojalności klientów dodatkową ofertą. Chodzi o to, żeby dać im dodatkowe profity i przyzwyczaić do zakupów w sieci, tak aby w pewnym momencie przenieść część sprzedaży do internetu, bo jest to zdecydowanie tańsze - stwierdza Wojtaszek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,49

  • Śr

    3,30

  • Min

    2,78

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.