Cursor z zespołem do realizacji niestandardowych akcji samplingowych

Autor: dlahandlu.pl 23 czerwca 2016 15:02

Cursor S.A., w ramach swoich struktur, rozwija nową markę !eatme, specjalizującą się
w planowaniu i realizacji niestandardowych akcji samplingowych.

Marka pozwala konsumentowi na bezpośredni kontakt z produktem - przez próbowanie, dotykanie, doświadczanie. Nowy brand współtworzy zespół związany poprzednio z agencją Havas Engage Warsaw. Drugim filarem projektu jest spółka Cursor, która specjalizuje się we wsparciu sprzedaży i marketingu.

- Klienci często rozdzielają budżet na komunikację i realizację projektu. Pełny sukces działań wzmacniających markę w świadomości grupy docelowej jest możliwy tylko wówczas, gdy specjaliści od strategii blisko współpracują z zespołem egzekucyjnym na etapie tworzenia konceptu, konsultując pomysły oraz dyskutując szanse i zagrożenia wynikające z ich implementacji w terenie – mówi Małgorzata Begier, odpowiedzialna ma markę !eatme.
!eatme oferuje działania z obszaru samplingów i marketingu, m.in. testowanie kosmetyków, sprzętów i technologii (!tryme), degustacje produktów spożywczych (!tasteme), niekonwencjonalne pomysły wspierające sprzedaż (!buyme), projektowanie materiałów kreatywnych (!readme), niestandardowe pojazdy, ekspozytory, vendingmachines (!rideme) czy odwiedzanie konsumentów w masowych akcjach „door2door” (!inviteme).
Dotychczas zespół !eatme zrealizował akcje samplingowe m.in. dla marek Łowicz i Przysnacki. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem projektów dla kolejnych klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane