Cydr Strongbow w większej butelce

Autor: pr 14 marca 2017 11:50

Cydr Strongbow w większej butelce Fot. mat.pras.

Marka Strongbow, wychodząc naprzeciw preferencjom zakupowym klientów, obok dotychczasowego opakowania 330 ml, dla smaku Gold Apple wprowadza nową, większą butelkę o pojemności 800 ml.

Cydr Strongbow w portfolio produktowym marek premium Grupy Żywiec obecny jest od marca 2015 r. Już w drugim roku sprzedaży (2016) Strongbow urósł o ponad 25 procent* umacniając się na pozycji wiceliderem kategorii cydrów na polskim rynku. 

– Polscy konsumenci polubili nasz cydr i jego oryginalną małą butelkę. Wiemy jednak, że najchętniej sięgają po cydr w większych opakowaniach. Odpowiadając na tę potrzebę, od marca Strongbow Gold Apple dostępny będzie również w butelce 800 ml - mówi Agata Skoniecka-Dębowska, brand managerka marki Strongbow.

Wprowadzenie nowego opakowania wspierać będzie intensywna kampania w social mediach. Aktywacje internetowe dla marki Strongbow prowadzi agencja Isignia, wsparcie PR zapewnia Roots PR. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaVest.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane