Czarny Piątek w USA przenosi się do sieci

Autor: dlahandlu.pl za businessinsider.com 21 listopada 2016 11:18

Czarny Piątek, czyli dzień promocji i zniżek po Święcie Dziękczynienia, był w przeszłości największym dniem zakupów w roku w Stanach Zjednoczonych. Jednak w ciągu ostatnich kilku lat coraz mniej kupujących odwiedza w tym czasie sklepy sieci Walmart czy Target.

Analitycy szacują, że ruch w sklepach podczas tegorocznego Czarnego Piątku będzie niższy o około 3,5 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

W ubiegłym roku 102 milionów kupujących zrobiło zakupy w czasie poświątecznego weekendu. W 2012 roku z tej okazji skorzystało 147 mln Amerykanów - wynika z danych National Retail Federation.

To nie znaczy, że Amerykanie nagle przestali szukać promocji. Po prostu coraz częściej szukają okazji w sieci. Szacuje się, że liczba kupujących online w czasie świątecznego weekendu wyniesie 137.4 mln osób. W ubiegłym roku na zakupy w internecie zdecydowało 135.8 mln konsumentów. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    5,98

  • Min

    4,67

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane