PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Czerwona Torebka: Przyjęliśmy strategię "wyróżnij się, albo zgiń"

www.portalspozywczy.pl 14 kwietnia 2014 15:05

Czerwona Torebka: Przyjęliśmy strategię "wyróżnij się, albo zgiń"

7-8 tysięcy dyskontów to jest liczba realna, którą rynek może przyjąć jeśli tendencje, które obserwujemy dziś się utrzymają. Mam tu na myśli między innymi zachowanie ogólnych preferencji konsumenckich, które zmierzają do dokonywania zakupów szybko i w pobliżu miejsca zamieszkania - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Paweł Ciszek, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Michał 2014-04-16 10:10:44

    No to giń! Inwestorzy giełdowi już sprzedają te bezwartościowe papierki.

  • mario 2014-04-15 16:16:03

    Panie prezesie Hasło jakiego pan użył w tytule jest haniebne, ono pasuje do prawa dżungli i tam powinien pan wraz całą zgrają cwaniaków się udać, tam szybko mieszkańcu dżungli nauczyliby Was zasad życia i współżycia.

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,38

  • Śr

    4,76

  • Min

    2,79

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7692

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane