Czerwona Torebka przyspieszy z ekspansją Małpki Express, celuje w 2500 sklepów w ciągu 7 lat

www.portalspozywczy.pl 22 stycznia 2014 11:40

Czerwona Torebka przyspieszy z ekspansją Małpki Express, celuje w 2500 sklepów w ciągu 7 lat

Czerwona Torebka chce zarządzać siecią 2.500 Małpek Express do końca 2021 r. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka. W 2014 roku spółka chce otworzyć 200 Małpek, a od 2015 roku przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet do 300 Małpek Express rocznie.

Schmidt mówi, że do końca 2013 roku było już ponad 200 sklepów convenience Małpka Express. Od 2015 roku spółka chce przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet do 300 sklepów rocznie.

- W tym roku zaplanowanych jest kolejnych 200 otwarć, a od 2015 roku jesteśmy w stanie otworzyć nawet do 300 rocznie. Do końca 2021 roku planujemy zarządzać siecią 2.500 sklepów Małpka Express na terenie całego kraju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.
- Jesteśmy grupą handlową, która posiada jeden z najlepszych w Polsce zespołów ekspansji. Są to eksperci z wieloletnim doświadczeniem i wysokimi kompetencjami. Stworzyli sieci, które dziś są liderami na rynku handlowym w swoich formatach, czyli Eurocash, Biedronkę i Żabkę - podkreśla Schmidt.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji - sklepy convenience, czyli Małpka Express, dyskonty, czyli sklepy Czerwona Torebka oraz e-commerce, czyli sklep Merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka.
Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy. W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wartość oferty wyniosła wtedy 18,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Andrzej 2014-01-23 10:14:54

    Zgadzam się z przedmówcą. Te niby sklepy. Sprzedają w 80% produkty bezwartościowe naszpikowane cukrem,solą i tłuszczem trans. Klienci to głównie młodzież. Sieci typu małpka,żabka tróją i niszczą zdrowie młodego pokolenia.A co do ajentów tych sieci są wykorzystywani na przykładzie żabki dostają pod nos umowy pozbawione zapisu o wysokości marży, brak w nich także informacji o kosztach stałych ponoszonych przez ajenta. No i najważniejsze istnieje zapis o przestrzeganiu wytycznych i instrukcji regulujących prace ajentów. Tych ajenci w chwili podpisywania umowy nie znają ponieważ nie ma do nich załączników. Szaleństwem jest podpisywanie tych pseudo-umów.

  • NICKt 2014-01-23 01:07:22

    Panowie, tu nie chodzi o daty, tylko oto, że formuła convinience tak do końca nie sprawdza się w Polsce. Na całe szczęście nie mamy tak leniwego społeczeństwa jak na zachodzie i nie kupujemy na potęgę faszerowanych chemią dań gotowych od razu do spożycia. Nasze kochane kobiety świetnie odnajdują się w kuchni, gdzie gotują i czarują ze świeżych produktów. A do takiego drogiego kiosku trafiają tylko desperaci albo przechodnie po chipsy i ciastka. Dlatego męczy już mnie ta nagonka na promowanie wynalazków tego typu. Lepiej niech ktoś zrobi artykuł z wypowiedziami ajentów tych firm, na pewno będzie o czym poczytać.

  • Irek 2014-01-22 13:19:00

    Panie Michale,

    Czerwona Torebka działa od 2007 roku, natomiast Małpka od 2012.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.