Czerwona Torebka: Za sukcesem sieci handlowej stoi centralizacja

www.portalspozywczy.pl 17 lutego 2014 18:16

Czerwona Torebka, która zarządza siecią sklepów convenience Małpka Express i siecią dyskontów Czerwona Torebka, ocenia, że sukces przy budowaniu sieci sklepów opiera się na realizowanej od samego początku centralizacji - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.

- Otworzyliśmy ponad 2.000 Biedronek w tym samym czasie kiedy większy i zamożniejszy podmiot Aldi zbudował 17 swoich sklepów. Do budowania sieci można bowiem podchodzić na dwa sposoby - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.

- Pierwszy jest taki, że budujemy jeden, drugi, trzeci, czwarty, czy 15 sklep i zaczynają się problemy, bo wtedy trzeba je scentralizować. W naszej ocenie jest to zły sposób budowania sieci i tego rodzaju projekty nie wychodzą - dodaje.

- My robimy dokładnie na odwrót, czyli najpierw budujemy centralę, a następnie otwieramy jeden sklep dziennie, tak jak robiliśmy to w przypadku Biedronki czy Żabki. I tak skonstruowana sieć ma szansę z sukcesem działać na rynku, bo wszystko od początku do końca jest scentralizowane - mówi również.

Czerwona Torebka to grupa handlowa, której właściciel był wcześniej zaangażowany w tworzenie takich sieci handlowych jak np. Biedronka i Żabka.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji: zarządza siecią sklepów convenience Małpka Express, siecią dyskontów Czerwona Torebka oraz jest obecna w segmencie e-commerce poprzez sklep merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć Pasaży Handlowych Czerwona Torebka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    19,20

  • Śr

    9,28

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane