Członek RN JMP: Biedronka nie wróci do multiformatowości

www.portalspozywczy.pl 18 kwietnia 2013 13:59

Członek RN JMP: Biedronka nie wróci do multiformatowości

Biedronka na pewno nie będzie szła w kierunku multiformatowości. W sieci znajdują się co prawda sklepy o różnych powierzchniach, ale wynika z przypadku oraz lokalizacji - ocenia Lesław Kański, członek rady nadzorczej Jeronimo Martins Polska.

Niektórzy z analityków i ekspertów oceniają, że sklepy Biedronki będą powoli różnicować się dostosowując się do danej lokalizacji i oczekiwań konsumentów.

- Sklepy Biedronki to dyskonty, choć o różnych powierzchniach, co wynika z przypadku. Na przykład sklepy, które kupiliśmy od sieci Plus mają po 1100 metrów kw. powierzchni sprzedaży, czyli znacznie przekraczają największe nasze sklepy. Okazało się, że teraz są to jedne z najlepszych i najbardziej komfortowych sklepów dla klientów, choć mają ten sam asortyment, co sklep, który ma 800 metrów. Mamy też sklepy, w różnych lokalizacjach, które są atrakcyjne dla klientów i dla nas, a które mają ponad 400 metrów kw. powierzchni. Nie chcemy z nich zrezygnować - mówi Lesław Kański.

Przypomina, że kiedyś w ramach grupy Jeronimo Martins działało kilka sieci o różnych formatach - hurtownie Cash&Carry Eurocash, hipermarkety Jumbo i dyskonty Biedronka.

- Na pewno firma nie pójdzie w kierunku multiformatów, bo to już przerobiła. Stwierdzono, że nie sposób w ramach jednego organizmu ekonomicznie funkcjonować z trzema różnymi formatami, ponieważ każdy działa na innych zasadach. Nie ma do tego powrotu - podkreśla Lesław Kański

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    4,10

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.