Cztery nowe marki pojawią się w Starym Browarze

Property News 28 lutego 2017 18:11

Intimissimi i Calzedonia, Jack & Jones, Selectshop.pl oraz cukiernia Karpicko to cztery nowe marki, które pojawią się wiosną w Pasażu Starego Browaru. Tymczasem w skrzydle Atrium w ubiegłym tygodniu otwarto największy w Polsce Massimo Dutti i pierwszy w kraju autorski butik z duńskimi markami premium dla kobiet Freya.

23 lutego rozpoczął działalność butik Freya z niedostępnymi dotąd w Polsce duńskimi markami premium. Jego oferta pozwala stworzyć niepowtarzalny, całościowy look - od ubrań po najdrobniejsze dodatki paniom szukającym odmiany w skandynawskiej stylistyce.

24 lutego otwarto największy w Polsce Massimo Dutti. Marka ta była obecna w Starym Browarze już wcześniej. Teraz otworzyła się na dwukrotnie większej powierzchni, zajmując ponad 790 mkw., przy okazji otwarcia w nowej lokalizacji prezentując swój najnowszy wizerunek wystroju wnętrz.

Przeczytaj także:

Sklepy nowych marek znajdują się na parterze skrzydła Atrium.

10 marca planowane jest otwarcie dwukrotnie większego i znacznie bardziej interaktywnego salonu iSpot Apple Premium Reseller (do tego czasu marka działa w swojej aktualnej lokalizacji). Znajdzie się on na parterze Pasażu, w miejscu Camaieu i będzie miał powierzchnię ponad 190 mkw. W nowej lokalizacji planowane są cykliczne wydarzenia, m.in. warsztaty dla dzieci.

Przeczytaj także:

Intimissimi i Calzedonia przygotowują w Starym Browarze swój najnowszy duobrandowy koncept na powierzchni ponad 180 mkw. Znajdzie się w nim tradycyjnie oferta dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Tuż obok niego na 230 mkw. otworzy się Jack & Jones z ubraniami dla mężczyzn.

Do końca marca na parterze Pasażu otworzy się także cukiernia Karpicko. Rodzinna, popularna wśród poznaniaków marka gościła w Starym Browarze wielokrotnie z okolicznościowymi pop-up shopami już od 2014 roku.

Od marca prowadzone będą także prace adaptacyjne nowych marek na dwóch pozostałych piętrach Pasażu. Na pierwszym piętrze na ponad 1000 mkw. z końcem kwietnia otwarty zostanie salon oferujący szeroki wybór ubrań i akcesoriów do uprawiania kilkudziesięciu dyscyplin sportu Martes Sport Premium (w lokalu po Intersport). Na drugim piętrze w maju otwarty zostanie Selectshop.pl – multibrandowy sklep z markami z branży street, skate, snowboard, tworzony przez doświadczonych pasjonatów sportów ekstremalnych. Selectshop.pl zajmie blisko 150 mkw.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,99

  • Śr

    5,74

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11052

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane