Czteryczwarte zaprojektowało wizualizację sieci handlowej MILA

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2015 11:28

W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa Czteryczwarte stworzyła nową markę sieci handlowej MILA, która ruszyła w połowie stycznia br. Czteryczwarte odpowiada za kreację nazwy, projekt marki i systemu identyfikacji wizualnej. MILA to sieć powstała w wyniku oddzielenia ok. 170 sklepów od sieci Polomarket.

Sklepy zlokalizowane są w miejscowościach średniej wielkości i mają oferować szeroki wybór produktów, w tym świeżych warzyw, wędlin czy ciast. Ze względu na charakter i lokalizację nowej sieci, Czteryczwarte zaproponowało koncept strategiczny „Targ XXI wieku". W tym ujęciu nowe sklepy stanowią połączenie targu - kojarzonego z ludźmi, świeżością, zdrowiem - i nowoczesności, kojarzonej z wygodą.

Spośród propozycji wygenerowanych przez agencję w trakcie procesu namingowego, wybrano dla nowej sieci nazwę MILA.

- To miły sklep znajdujący się gdzieś blisko, w promieniu mili czy dwóch. Znaczenie nazwy wzmacnia zaproponowany przez nas claim „Zakupy, aż miło", który odnosi się do emocji, jakie towarzyszą przebywaniu w sklepie, ale także do racjonalnej obietnicy - u nas zrobisz porządne zakupy, uwzględniające twoje potrzeby - powiedziała Edyta Janiszek, senior copywriter w Czteryczwarte.

Wygoda i przyjemność zakupów to ważne wartości marki MILA, stąd w identyfikacji wizualnej pojawiły się elementy, które przypominają markizę, charakterystyczną dla stoisk na targu. Przekaz: w jednym miejscu i w miłej atmosferze - pod jedną markizą - możesz kupić świeże produkty z różnych kategorii, a pomoże ci w tym personel, który odpowiednio doradzi. Obły kształt znaku przypomina dymek dialogowy, co nawiązuje do charakteru miejsca, sklepu z ludzką twarzą, w którym jest miejsce na rozmowę i interakcję.

Czteryczwarte opracowało zasady zastosowania identyfikacji na budynkach, adaptację wnętrz na tzw. okres przejściowy, visuale dla poszczególnych stoisk oraz wszelkie projekty systemu graficznego dla materiałów sprzedaży: cenówki na listwy, cenówki do stoisk z produktami ważonymi, etykiety, listwy, torby papierowe i plastikowe, tablice informacyjne, stroje dla personelu, bony płatnicze.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    3,13

  • Min

    2,71

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8787

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.