Czy handel detaliczny czeka prawdziwa wojna cenowa?

Autor: Puls Biznesu 8 lipca 2013 10:29

Tesco i Intermarche ruszyły z kampanią cięcia cen i trwałych obniżek w sklepach. Chcą zbudować korzystny wizerunek cenowy, który posiadają już dyskonty. Jednak ta rywalizacja może wkrótce przerodzić się w prawdziwą wojnę - podaje Puls Biznesu.

Jak przypomina Puls Biznesu, ubiegły rok w sieciach handlowych upłynął pod znakiem promowania „jakości, „świeżości" i „polskości" produktów, a prym wiodły Biedronka i Lidl, starając się przyciągnąć klientów z zasobniejszym portfelem. Teraz supermarkety i hipermarkety tną ceny, by zawalczyć o oszczędnych klientów.

Zdaniem ekspertów, podobnych ruchów cenowych można oczekiwać od innych sieci, które mają niekorzystny wizerunek cenowy i walczą z presja spadających obrotów. Wśród nich raczej nie znajdą się Kaufland czy Auchan, które przewodzą w rankingach tanich koszyków. Jednak wiele może zmienić się po przejęciu sieci Real przez Auchan. Będzie to oznaczało kolejną falę walki o klienta i wojenka może przerodzić się w prawdziwa wojnę cenową - czytamy w Pulsie Biznesu

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b. prac sieci spec. HACCP 2013-07-11 16:22:41

    O zgrozo toż to zapowiedz że sieci te będą jeszcze mocniej łupić dostawców a oni pogarszać jakość dostarczanych a przez naiwnych klientów kupowany!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,50

  • Śr

    7,06

  • Min

    5,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.