Danio Shake It z reklamowym wspraciem

Autor: wirtualnemedia.pl 15 lipca 2015 11:32

Ruszyła kampania reklamowa nowego produktu marki Danio - Danio Shake It w opakowaniu ze słomką - informują Wirtualnemedia.pl.

W pierwszym etapie kampanii emitowany był znany z wiosennej kampanii spot „Kung-fu”, do którego dodano imitujący program informacyjny "przekaz z ostatniej chwili" o zapiciu Małego Głoda i wprowadzeniu nowego produktu.

Kolejny spot utrzymany jest w podobnej „newsowej” stylistyce. Pokazuje szerszą relację z miejsca zapicia Małego Głoda przez grupę młodzieży. Informuje również o grze dostępnej na stronie Danio.com.pl.

Jednocześnie w miejscowościach nadmorskich będą organizowane eventy z grą miejską, w której zawodnicy będą mieli za zadanie dotrzeć do miejsca zapicia Małego Głoda. Eventy odbędą się w Międzyzdrojach (18 lipca), Kołobrzegu (25 lipca), Łebie (1 sierpnia), Sopocie (8 sierpnia), Dębkach (15 sierpnia) i Helu (22 sierpnia). Będą promowane na antenie RMF Maxxx, a relacje z nich będą emitowane w 4fun.tv.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,99

  • Śr

    3,85

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9324

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane