Danio w nowych opakowaniach i wariantach smakowych

Autor: pr 15 marca 2017 13:30

Danio zmienia się. Jednym z ważniejszych elementów zmiany są nowe opakowania, ale także nowe smaki. Wszystkim działaniom towarzyszy hasło przewodnie – „Danio pozytywnie nastraja”.

Zmianom uległy opakowania produktów, które są bardziej nowoczesne, etykiety dobrze prezentują owocowe smaki i wyglądają bardzo apetycznie. Odświeżone zostało logo marki. Ponadto pod wieczkami serków konsumenci mogą teraz znaleźć zabawne hasła oraz zagadki, które wprawiają w dobry nastrój. Zmianom towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serków. Na sklepowych półkach pojawiły się już dwa warianty serków Danio: gruszkowo-brzoskwiniowy „Pogruchasz ze mną” oraz o smaku jabłkowo-cynamonowym „Pychotka-szarlotka”.

 Głównym punktem działań komunikacyjnych marki jest 30” reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine”. Danio stara się przekonać konsumentów, że pokonanie Małego Głoda przywraca pozytywne podejście do życia. W swojej komunikacji marka koncentruje się na dobrym samopoczuciu i pozytywnym nastroju, które pojawiają się po zjedzeniu czegoś pysznego.

Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży – w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS, w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anu%5 2017-03-21 13:30:23

    Tak.. ktoś tutaj z nazwą „Pogruchasz ze mną” chce zmienić wizerunek marki na bardziej niegrzeczny .. ale please, dla serków?

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9701

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane