Danone rusza z kampanią marketingu rekomendacji dla marki Activia

Autor: pr 23 lutego 2016 15:03

Danone rusza z kampanią marketingu rekomendacji dla marki Activia Fot. Danone

Firma Danone rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla produktu Activia jogurt naturalny i owoce. Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie do konsumentów i poinformowanie ich o walorach jogurtu. Do projektu zostało zaproszonych 13 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom. Kampanię przygotowała oraz realizuje agencja Streetcom Polska.

Kampania marketingu rekomendacji dla marki ma przede wszystkim pokazać walory nowego produktu - nowa Activia to ponad 80% jogurtu naturalnego bez cukru, z wyjątkowymi bakteriami Actiregularis, na warstwie pysznych, słodkich owoców.

Do akcji zostało zaproszonych 13 tys. kobiet, w tym 30 blogerek. To głównie osoby w wieku 25-44 lat, które zdrowo się odżywiają lub chciałyby zmienić swoją dietę. 1,8 tys. z nich otrzyma paczki ambasadorskie, w których znajdą się 32 kubeczki jogurtu w czterech wariantach smakowych oraz ulotki do rozdania znajomym.

Mechanika kampanii zakłada budowanie „buzzu” wokół produktu w świecie online oraz offline. Zadaniem ambasadorek będzie między innymi organizowanie spotkań degustacyjnych dla znajomych. W ich trakcie będą opowiadać o produkcie, rozdawać go koleżankom, a także robić zdjęcia i udostępniać je za pomocą aplikacji mobilnej Streetcom, na swoich profilach portali społecznościowych. Dzięki czemu stworzą unikalny content prezentujący kontakt z produktem.

Estymowany zasięg rekomendacji wynosi 1,6 mln. Kampania potrwa 5 tygodni.

Działania marketingu rekomendacji są częścią kampanii, jaką firma Danone przygotowała dla nowości marki Activia – Activia jogurt naturalny i owoce.

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    22,48

  • Śr

    13,23

  • Min

    9,59

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 564392

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.