DayUp z kampanią reklamową w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 3 marca 2017 09:58

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych, produkowanych przez firmę Arteta,

Hasło kampanii to „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do niektórych dostępnych na rynku przekąsek DayUp zawiera jedynie naturalne składniki. Przekaz wzywa konsumentów do świadomych zakupów m.in. poprzez czytanie etykiet. Kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej „DayUp scanner”, która umożliwia użytkownikom włączenie się w realizację misji marki DayUp. Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz w App Store. Dzięki aplikacji można sprawdzać skład produktów spożywczych, oceniać ich uczciwość oraz samemu włączyć się w walkę o lepszą żywność poprzez zgłaszanie produktów do aplikacji. Działania będą powadzone w telewizji, internecie i na nośnikach DOOH. 30-i 15-sekundowe spoty będą emitowane w głównych stacjach TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat. Dodatkowo w TVN emitowane będą spoty sponsorskie. Kampania internetowa obejmie działania display, mobile oraz video. Działania obejmują również komunikację na ekranach LCD w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,20

  • Śr

    2,91

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8963
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane