DayUp z kampanią reklamową w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 3 marca 2017 09:58

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych, produkowanych przez firmę Arteta,

Hasło kampanii to „Nie pozwól karmić się ściemą”. Spoty podkreślają, że w przeciwieństwie do niektórych dostępnych na rynku przekąsek DayUp zawiera jedynie naturalne składniki. Przekaz wzywa konsumentów do świadomych zakupów m.in. poprzez czytanie etykiet. Kampanii towarzyszy wprowadzenie na rynek aplikacji mobilnej „DayUp scanner”, która umożliwia użytkownikom włączenie się w realizację misji marki DayUp. Aplikacja dostępna jest w Google Play oraz w App Store. Dzięki aplikacji można sprawdzać skład produktów spożywczych, oceniać ich uczciwość oraz samemu włączyć się w walkę o lepszą żywność poprzez zgłaszanie produktów do aplikacji. Działania będą powadzone w telewizji, internecie i na nośnikach DOOH. 30-i 15-sekundowe spoty będą emitowane w głównych stacjach TVP, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych grupy TVN i grupy Polsat. Dodatkowo w TVN emitowane będą spoty sponsorskie. Kampania internetowa obejmie działania display, mobile oraz video. Działania obejmują również komunikację na ekranach LCD w ponad 140 klubach fitness na terenie całej Polski. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    5,82

  • Min

    2,49

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8968

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.