Debiut lodów Ben&Jerry's na polskim rynku wspierany działaniami w mediach społecznościach i eventami

Autor: wirtualnemedia.pl 11 kwietnia 2017 10:15

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała kampanię wprowadzającą lody Ben&Jerry's na polski rynek - podają Wirtualnemedia.pl.

Lody Ben&Jerry's trafiły do sprzedaży w Polsce kilka tygodni temu. Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt przygotowała strategię kampanii, obejmującą obok social media, cykl eventów realizowanych na terenie całej Polski, a także obecność marki Ben & Jerry’s na popularnych eventach realizowanych z myślą o młodych przedstawicielach grupy docelowej marki - podają Wirtualnemedia.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Michał 2017-04-11 11:02:53

    Ja chyba nie rozumiem działań marketingowych wprowadzających markę do Polski... Albo coś im się pomieszało z grupą docelową, albo ja jestem niespełna rozumu. To chyba nie jest marka dla przedziału 14-25 (powiedzmy), tylko dla świadomych konsumentów 25-40, którzy docenią skład, ale jednocześnie nie są bogatymi sztywniakami (dla nich jest Haagen Dazs). Ta głównie eventowo-facebookowa kampania mi się nie klei i gdybym marki nie znał, to w życiu bym się nią nie zainteresował.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,69

  • Min

    2,86

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9343

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane