Decathlon korzysta z wyszukiwarki SearchNode

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2018 10:46

Decathlon podpisał umowę z firmą SearchNode. Na stronie e-sklepu funkcjonuje wyszukiwarka z zaawansowaną opcją autouzupełniania, pokazująca sugestie nie tylko haseł, ale i produktów. Decathlon dzięki zastosowaniu rozwiązania SearchNode osiągnął wzrost konwersji na poziomie ponad 33 procent. Wzrosła też średnia wartość zamówienia. Różnica ta wyniosła 1,14 zł.

- W przypadku tak dużego asortymentu, jak ten dostępny na stronie Decathlonu, odpowiednie wyszukiwanie jest niezbędne. Integracja z SearchNode była bezproblemowa i pozwoliła nie tylko na łatwe, ale przede wszystkim efektywne odnajdywanie odpowiednich produktów. Konwersja szybko zaczęła rosnąć, bo klienci, którzy łatwiej znajdowali to, czego chcieli, od razu chętniej to kupowali. Kluczowe są też dodatkowe udogodnienia, jak autosugestie, sugerowanie dodatkowych produktów, czy faktyczne rozumienie języka polskiego dzięki machine learningu i sztucznej inteligencji. SearchNode wiedząc, że "dla dzieci" i "dziecięce" w przypadku produktów Decathlonu oznacza to samo, dodatkowo ułatwia przeszukiwanie naszych zasobów - mówi o współpracy z SearchNode Stanisław Królikowski, project manager w Decathlon.pl
W najbliższych tygodniach do listy klientów dołączyć ma kolejna duża sieć sklepów działająca w Polsce.
SearchNode to wyszukiwarka produktów, która zwiększa komfort zakupów w sieci. Rozwiązanie to obecne jest na światowych rynkach od 2013 roku, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Jak wynika z danych firmy, kupujący klikają w produkty wyszukane dzięki SearchNode 53% częściej niż przed zastosowaniem tego narzędzia. - W wielu e-sklepach zrobienie zwykłej literówki powoduje, że nie dostajemy żadnych wyników. Wyszukiwarka Google nas rozpieściła, przyzwyczaiła do precyzyjnych wyników, nie tylko w postaci linków, ale też grafik czy artykułów na dany temat. Ponadto w razie błędów pojawiają się sugestie, a nawet wyniki dla innej frazy. Zależy nam na tym, by wyszukiwanie w e-commerce wznieść na podobny poziom – mówi Bartosz Jabłoński Managing Partner w H8V6, reprezentujący SearchNode w Polsce.

P roces integracji i wdrożenia SearchNode na stronie Decathlon.pl zajął 3-4 tygodnie.

 

 


***

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane