Decathlon korzysta z wyszukiwarki SearchNode

Autor: dlahandlu.pl 20 marca 2018 10:46

Decathlon podpisał umowę z firmą SearchNode. Na stronie e-sklepu funkcjonuje wyszukiwarka z zaawansowaną opcją autouzupełniania, pokazująca sugestie nie tylko haseł, ale i produktów. Decathlon dzięki zastosowaniu rozwiązania SearchNode osiągnął wzrost konwersji na poziomie ponad 33 procent. Wzrosła też średnia wartość zamówienia. Różnica ta wyniosła 1,14 zł.

- W przypadku tak dużego asortymentu, jak ten dostępny na stronie Decathlonu, odpowiednie wyszukiwanie jest niezbędne. Integracja z SearchNode była bezproblemowa i pozwoliła nie tylko na łatwe, ale przede wszystkim efektywne odnajdywanie odpowiednich produktów. Konwersja szybko zaczęła rosnąć, bo klienci, którzy łatwiej znajdowali to, czego chcieli, od razu chętniej to kupowali. Kluczowe są też dodatkowe udogodnienia, jak autosugestie, sugerowanie dodatkowych produktów, czy faktyczne rozumienie języka polskiego dzięki machine learningu i sztucznej inteligencji. SearchNode wiedząc, że "dla dzieci" i "dziecięce" w przypadku produktów Decathlonu oznacza to samo, dodatkowo ułatwia przeszukiwanie naszych zasobów - mówi o współpracy z SearchNode Stanisław Królikowski, project manager w Decathlon.pl
W najbliższych tygodniach do listy klientów dołączyć ma kolejna duża sieć sklepów działająca w Polsce.
SearchNode to wyszukiwarka produktów, która zwiększa komfort zakupów w sieci. Rozwiązanie to obecne jest na światowych rynkach od 2013 roku, m.in. w USA, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Jak wynika z danych firmy, kupujący klikają w produkty wyszukane dzięki SearchNode 53% częściej niż przed zastosowaniem tego narzędzia. - W wielu e-sklepach zrobienie zwykłej literówki powoduje, że nie dostajemy żadnych wyników. Wyszukiwarka Google nas rozpieściła, przyzwyczaiła do precyzyjnych wyników, nie tylko w postaci linków, ale też grafik czy artykułów na dany temat. Ponadto w razie błędów pojawiają się sugestie, a nawet wyniki dla innej frazy. Zależy nam na tym, by wyszukiwanie w e-commerce wznieść na podobny poziom – mówi Bartosz Jabłoński Managing Partner w H8V6, reprezentujący SearchNode w Polsce.

P roces integracji i wdrożenia SearchNode na stronie Decathlon.pl zajął 3-4 tygodnie.

 

 


***

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,69

  • Śr

    1,60

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8789

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563342

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.