PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Delecta rusza z kampanią reklamową i akcją konsumencką

Autor: pr 3 października 2017 12:07

Delecta rusza z kampanią reklamową i akcją konsumencką fot. materiały prasowe

Wraz z początkiem tygodnia ruszyła kampania reklamowa marki Delecta promująca desery, dodatki do pieczenia i akcję konsumencką Powiedz to na słodko. Komunikacja prowadzona w serwisach VOD potrwa do 12 listopada br.

Pełne emocji spoty reklamowe promujące Babeczki nadziane, Budynie aksamitne, Cukier wanilinowy  i posypki do dekoracji z linii Decorada, wyświetlane będą w serwisach VOD. Emisji kampanii równolegle towarzyszy ogólnopolska akcja Powiedz to na słodko zachęcająca konsumentów do miłych, emocjonalnych gestów ot tak… prosto z serca. Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Szablony z emocjonalnymi hasłami – na różne pory dnia i okazje oraz słodkie inspiracje, marka umieściła także na stronie www.delektujemy.pl.

Inspiracją do stworzenia akcji były wyniki raportu „Emocjonalność Polaków” przygotowanego na zlecenie marki*. Badania pokazały, że większość Polaków nie krępuje się okazywać swoje uczucia. Niemal połowa (47%) zapewnia, że emocje okazuje nieustannie lub kilka razy dziennie. Zaledwie 8% badanych deklaruje, że nie okazuje ich nigdy. Znaczna część Polaków uważa, że okazywanie tego co naprawdę się czuje poprawia nastrój (71%) oraz, że okazywanie emocji sprawia, że świat staje się lepszy (62%).

– Akcja Powiedz to na słodko jest działaniem spójnym z pozycjonowaniem marki Delecta. Przyjęta długofalowa strategia wyrażona hasłem ot tak… prosto z serca, promuje łączenie świata wypieków ze światem emocji i uczuć. Angażująca kampania Powiedz to na słodko ma na celu zaproszenie konsumentów do dzielenia się autentycznymi emocjami – zgodnie z filozofią marki Delecta – mówi Monika Rożnowska, starszy kierownik marki.

Kreację spotu przygotowała agencja Mullenlowe Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Starcom.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    27,40

  • Śr

    16,78

  • Min

    12,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7472

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.