Delko rozwija segment produktów marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 14 stycznia 2011 11:11

Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych Delko S.A. dynamicznie rozwija markę własną. W tym roku planowane jest zarówno wprowadzenie nowych produktów, jak i odnowa szaty graficznej dla produktów pod nazwą "Blue".

Obecnie Delko S.A posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów m.in; worki na śmieci 160l, żelowe odświeżacze powietrza czy ręczniki kuchenne.

- Według panujących na rynku trendów, rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał - mówi Lidia Sieredzka, manager ds. marki Delko. - Właśnie ten obszar działalności firmy jest dla nas niezwykle istotny. Chcemy aby nasze produkty idealnie spełniały oczekiwania klienta, dlatego charakteryzują się one zarówno atrakcyjną ceną jak i wysoką jakością.

Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Historia marki własnej Delko sięga 1999 roku, kiedy to pojawiły się pierwsze produkty pod nazwą "Filip".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane