Deloitte Digital zaproponuje klientom rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji

Autor: pr 10 marca 2017 10:02

Dwaj giganci IT - IBM i Salesforce ogłosiły strategiczne partnerstwo na rzecz wspólnej realizacji rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję (SI). Dane zbierane przez systemy IT obu spółek – w tym przez superkomputery Watson (IBM) i aplikację Einstein (Salesforce) – będzie można integrować i konfrontować ze sobą. Pozwoli to firmom m.in. usprawnić proces decyzyjny.

Dzięki partnerstwu sztuczna inteligencja systemu Watson będzie w sposób bezpośredni analizowała dane pochodzące z Salesforce. W konsekwencji, możliwe będzie połączenie informacji o klientach z systemu Salesforce Einstein z zasobami analitycznymi systemu Watson z różnych obszarów biznesowych, m.in. opieki zdrowotnej, finansów, handlu i prognoz pogody. Oba systemy razem będą wspólnie przetwarzać więcej informacji oraz wypracowywać dodatkowe rekomendacje przyspieszające i poprawiające proces podejmowania decyzji biznesowych.

Jak wskazuje Paweł Iwanowski z Deloitte Digital, konsumenci przyzwyczaili się już do tego, że wiele aplikacji czy programów samodzielnie przelicza i przetwarza za nich różnego rodzaju informacje. Coraz częściej staje się to wręcz oczekiwaniem kierowanym pod adresem firm i instytucji. Współpraca IBM i Salesforce to jedno z pierwszych działań, które przyczyni się do popularyzacji sztucznej inteligencji na szeroką skalę. Dzięki czemu nawet małe firmy będą mogły wykorzystać rozwiązania oferujące zaawansowane mechanizmy analityczne oparte o SI. Pozwoli to w nowym świetle spojrzeć na dane na temat klientów dotyczące sprzedaży, usług, marketingu, handlu oraz innych obszarów i zrewolucjonizuje rynek danych sprzedażowych.

- Współpraca, dzięki wykorzystaniu m.in. sztucznej inteligencji, pozwoli szybciej i trafniej podejmować decyzje z zakresu sprzedaży, usług, marketingu, handlu i innych obszarów. Najbardziej innowacyjny na rynku produkt CRM (pozwalający wykorzystać rozwiązania oparte o sztuczną inteligencje każdemu swojemu klientowi, bez potrzeby ogromnych inwestycji) od teraz będzie wspierany przez najbardziej dojrzałe i kompletne rozwiązanie SI. Jest to ogromny krok w kierunku popularyzacji tego typu rozwiązań, obniżenia ich kosztów oraz zwiększenia dostępności. Połączenie możliwości analitycznych systemów Einstein i Watson przyczyni się do niespotykanego dotąd zrozumienia rynku i potrzeb konsumentów. – mówi Paweł Iwanowski, menedżer w Dziale Konsultingu Deloitte Digital, zespół Salesforce. – Jestem bardzo podekscytowany na myśl o możliwych rezultatach tej współpracy. Watson i Einstein świetnie uzupełniają się jako wspólny produkt. Einstein przynosi innowacje i dostępność. Watson wieloletnie doświadczenie oraz szeroką gamę algorytmów i rozwiązań. – podsumowuje.

Deloitte Digital to globalna agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte. Jej działalność opiera się na kompetencjach marketingowych i kreatywnych z wiedzą branżową i doświadczeniem w konsultingu strategicznym i technologicznym.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,99

  • Śr

    4,98

  • Min

    2,25

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 558590

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.