Desperados z kampanią skierowaną do młodych konsumentów

Autor: pr 28 marca 2018 13:41

Desperados z kampanią skierowaną do młodych konsumentów Fot. materiały prasowe

Dziś nie powstrzyma nas nic - woła Desperados i wspiera młodych w uwalnianiu ich spontaniczności. Głodni autentycznych doświadczeń, przeżywania i ciągłego zaskakiwania. Młoda generacja – to im Desperados dedykuje spot telewizyjny, który rozpoczął nową kampanię marki.

W nowym spocie telewizyjnym Desperadosa kamera od zmierzchu do świtu towarzyszy młodym ludziom w ich podróży przez miasto. Cały materiał został zrealizowany na taśmie filmowej 16mm, czemu zawdzięcza wyjątkowy walor wizualny.

- Desperados był pierwszą marką piwa na polskim rynku, która użyła tej formy realizacji i w niemal dokumentalny sposób pokazał świat dzisiejszych dwudziestoparolatków. W nowej reklamie kontynuujemy opowieść o spontaniczności, pełni życia i bezcennych momentach, na które stawiają młodzi - mówi Anna Wood, Senior Group Brand Manager International Brands w Grupie Żywiec.

Nowy spot jest emitowany w telewizji na kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Już wkrótce wystartuje też kolejna innowacyjna aktywacja konsumencka, którą będą wspierać silne działania w kanałach digital, social media i PR.

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada Agencja Roots.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,98

  • Śr

    7,96

  • Min

    4,63

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4588

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 699147

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane