Detaliści w USA stawiają na punkty odbioru zakupów

Autor: dlahandlu.pl za Retail Detail 30 maja 2017 10:46

Pracownicy firmy Amazon testowali punkty odbioru od marca, teraz mogą z nich korzystać także subskrybenci Prime. Dwa sklepy typu Pick-up działają w Seatlle. Mają podobny model działania do ich europejskiech odpowiedników: odbiera się w nich zamówienie złożone w internecie, a pracownicy umieszczają zakupy w bagażniku.

Amazon dodał kilka innowacji technologicznych, aby przyspieszyć i ułatwić cały proces. Użytkownicy Amazon Fresh członkowie (którzy płacą dodatkowo) mogą uzyskać zamówienie w ciągu piętnastu minut. Subskrybenci Prime, którzy korzystają z punktów pick-up bezpłatnie, muszą poczekać około dwie godziny. Za zakupy można zapłać online lub przy odbiorze.

Eksperci nie są zgodni co do tego, czy punkty pick-up to przyszłość handlu detalicznego żywnością, ale w Stanach Zjednoczonych odbywa się swoisty "wyścig zbrojeń" na ilość pick-upów. Lider rynku, Walmart, otwiera wiele takich punktów. W pick-upy mocno inwestuje również sieć Kroger.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,49

  • Śr

    1,18

  • Min

    0,98

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane